اخبار داغ

جنجال در جدال شهریار و نکونام؛

تساوی پرگل و جنجالی سایپا و نساجی/ دایی تیمش را بیرون کشید!

تساوی پرگل و جنجالی سایپا و نساجی/ دایی تیمش را بیرون کشید!
تیم فوتبال سایپا در در دیداری دوستانه مقابل نساجی قائمشهر به تساوی رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، تیم سایپا که دومین اردوی پیش فصل را در شمال کشور برپا کرده، از ساعت ۱۸:۲۰ روز گذشته در ورزشگاه شهدای سیمرغ کیاکلا به مصاف نساجی مازندران رفت که تماشاگران نساجی با حضور ۵ هزار نفری تمام ظرفیت این استادیوم را قبل از شروع مسابقه تکمیل کردند.

در نیمه اول دو تیم حملات زیادی داشتند که واکنش‌های حامد لک و حامد فلاح‌زاده اجازه گلزنی به بازیکنان دو تیم نداد تا تقابل ۴۵ دقیقه ابتدایی شاگردان نکونام و دایی بدون برنده خاتمه پیدا کند.

محمد عباس‌زاده، مهاجم سابق سایپا و کنونی نساجی در دقیقه ۶۵ موفق به گلزنی شد و در دقیقه ۸۵ محمد آبشک دروازه سایپا را باز کرد که بعد از آن تغییرات زیادی در ترکیب نساجی به وجود آمد.

سه دقیقه بعد از آن و روی اشتباه علایی، شاگردان دایی یکی از گل‌های خورده را جبران کردند و یک گل دیگر هم در لحظات پایانی روی تعلل مدافعان نساجی به ثمر رساند تا بازی به تساوی کشیده شود ولی پس از گل دوم سایپا، بازیکن این تیم با حرکت دست تماشاگران نساجی را تحریک کرد تا آنها هم علیه او شعار دهند.

دایی که یک بار در دقیقه ۷۲ با یکی از ماموران نیروی انتظامی حاضر در استادیوم مجادله لفظی داشت، بعد از گل تساوی سایپا و در حالی که دقایقی به اتمام مسابقه باقی مانده بود، بخاطر شعار تماشاگران نساجی علیه بازیکن تیمش، بازیکنان خودی را از زمین بیرون کشید تا این دیدار تدارکاتی به شکلی جنجالی نیمه تمام بماند.

خوش و بش کاپیتان‌های سابق تیم ملی

علی دایی و جواد نکونام، کاپیتان‌های پیشین تیم ملی ایران که البته در تیم ایران به‌عنوان مربی- بازیکن هم در کنار هم کار کردند و در حال حاضر هدایت سایپا و نساجی مازندران را بر عهده دارند، عصر امروز قبل از دیدار تدارکاتی تیم‌هایشان، گفت‌وگوی صمیمانه و خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند.

نکونام که بعد از فصلی موفق در نساجی و صعود به لیگ برتر، به دنبال حضور پُر قدرت در مسابقات لیگ هجدهم است، امروز در کیاکلا تیمش را به مصاف شاگردان دایی فرستاد که سرمربی سایپا در دقایق پایانی تیمش را از زمین بیرون کشید و این دیدار در زمان تساوی ۲ بر ۲ نیمه تمام باقی ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, خوش و بش کاپیتان‌های سابق تیم ملی, خوش و بش کاپیتان‌های سابق تیم ملی,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه