اخبار داغ

در دیدار شبانه وزیر ورزش با افتخاری چه گذشت؟

در دیدار شبانه وزیر ورزش با افتخاری چه گذشت؟
مدیرعامل باشگاه استقلال شب گذشته با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سلطانی‌فر دیدار و گزارشی از اقدامات انجام شده در فصل نقل و انتقالات و روند آماده‌سازی تیم ارائه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در این دیدار، وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر حضور پرقدرت اسقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای اولین بار در تاریخ دو تیم استقلال و پرسپولیس همزمان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده‌اند و در جمع هشت تیم برتر قاره حضور دارند و باید مراحل آماده سازی به گونه ای باشد که این دو تیم با آمادگی کامل در این رقابت ها حضور داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وزیر ورزش , اسقلال , لیگ برتر , لیگ قهرمانان آسیا , استقلال , پرسپولیس ,

 مسعود سلطانی فر با اشاره به بازی های درخور تحسین تیم ملی در جام جهانی قوتبال گفت: حالا نوبت استقلال و پرسپولیس است که در آسیا نه تنها از اعتبار فوتبال آسیا دفاع کنند بلکه امید و نشاط را به جامعه بیاورند و در این راه وزارت ورزش و جوانان همچنان که به تیم ملی کمک کرد به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز کمک می کند.

, مسعود سلطانی فر ,

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برخی نگرانی های هواداران استقلال تاکید کرد: مراحل جذب بازیکن و آماده سازی باید به گونه‌ای باشد که هواداران به حضور پر قدرت تیمشان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا امیدوار باشند و لازم است در این زمینه مسائل شفاف به اطلاع هواداران برسد.

,

رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال، در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده در فصل نقل و انتقالات، اردوی آماده سازی در ترکیه و مراحل آماده سازی استقلال به وزیر ورزش و جوانان ارائه داد.

, رضا افتخاری,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه