اخبار داغ

در شهرستان کوثر انجام شد؛

کلنگ زنی بزرگترین واحد تولید فرش دستباف به دست وزیر کار

کلنگ زنی بزرگترین واحد تولید فرش دستباف به دست وزیر کار
بزرگترین واحد تولید فرش دستبافت در شهرستان کوثر به دست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلنگ زنی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، مراسم کلنگ زنی بزرگترین واحد تولید فرش دستباف عصر دیروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان کوثر انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

در این مراسم علی ربیعی با بیان اینکه ایجاد اشتغال در جامعه از اولویت های برنامه دولت است،گفت: اولین گام در راستای ایجاد اشتغال فراهم کردن بسترها و زیرساخت های مناسب است.

,

وی افزود:در حال حاضر شناسایی یک روستای کانونی پیشروی اشتغال در کشور در حال اجراست که در این زمینه تمام دستگاه های اجرایی و مسئولان باید همکاری همه جانبه ای داشته باشند.

,

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: از جمله اقدامات انجام شده در راستای اشتغالزایی ارائه تسهیلات به طور عمده است و تمام تلاشمان براین است تا بتوانیم با ایجاد فضای مناسب برای کسب و کار بیکاری در سطح کشور را ریشه کن کنیم.

,

وی افزایش مهارت نیروهای کاری و توانمندسازی آن‌ها به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های جوانان از دیگر برنامه‌های این مجموعه دانست و اظهار داشت: تمام تلاش ما در این است که با توجه به صنعتی‌سازی و سوق به این سمت و سو مشکلات را برطرف و با اهتمام و جدیت ویژه آن را دنبال می کنیم.

,

ربیعی با اشاره به اینکه در جامعه اموزی مردم نیاز اساسی به اشتغال دارند گفت: توجه به اشتغال مولد و خانگی در دستور کار قرار دارد که در راستای تحقق این امر نیاز به حمایت سرمایه گذاران بخش خصوصی اساسی ترین راهکار این امر است که امیدواریم به شکل عملی در سطح کشور به مرحله عملیاتی دربیاید و با موانع و سنگ‌اندازی‌ها از سر راه برداشته شود..

, .,

وی بیان کرد: میسر کردن مسیر اقتصادی و توسعه آن بی‌شک در تحقق شعار سال نیز کمک شایانی خواهد کرد که امیدواریم با مشارکت همگانی در امر ایجاد اشتغال‌زایی بتوانیم زمینه‌های توسعه حوزه‌های مختلف را در سطح کشور فراهم کرده و مشکلات و موانع پیش رو را به حداقل برسانیم.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه