اخبار داغ

در گفتگوی دانا با عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح شد:

آخرین وضعیت احداث دوباره ساختمان پلاسکو/ ساختمان در مرحله اخذ پروانه ساخت و تهیه نقشه است/ قول بنیاد مسضعفان برای ساخت پلاسکوی جدید در مدت 2سال

آخرین وضعیت احداث دوباره ساختمان پلاسکو/ ساختمان در مرحله اخذ پروانه ساخت و تهیه نقشه است/ قول بنیاد مسضعفان برای ساخت پلاسکوی جدید در مدت 2سال
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: ساختمان پلاسکوی جدید در 15طبقه روی زمین و 5طبقه زیر زمین طی دوسال توسط بنیاد مستضعفان ساخته می شود.
[

فرج الله رجبی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، با اشاره به نشست سه شنبه (13تیرماه) کمیسیون عمران در خصوص بازسازی ساختمان پلاسکو که با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، شهردار تهران و رئیس بنیاد مستضعفان برگزار شد گفت: قرار شد بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کارساخت پلاسکو جدید را در اصرع وقت آغاز کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در حال حاضر ساختمان پلاسکو جدید در مرحله اخذ پروانه ساخت و تهیه نقشه است که بنیاد مستضعفان در مدت 2سال باید طبق نقشه جدید و به روز این سازه را تکمیل کند.

,

نماینده مردم شیراز در مجلس دهم گفت:پلاسکو جدید با 15 طبقه روی زمین و 5 طبقه زیرزمین ساخته می شود که مجوز اولیه از شورای میراث فرهنگی صادر شده و همه هماهنگی ها از سوی استانداری تهران در حال انجام است.

,

عضو کمیسیون عمران مجلس در خصوص علت حضوراستاندارقم و شهردار قم در جلسه کمیسیون عمران گفت: مسئولین قم در خصوص مشکلاتی که در حوزه راه و شهرسازی داشتند به مجلس آمده و خواستار سوال از وزیر راه و شهرسازی بودند، بررسی مشکلات استانهای مختلف همیشه در مجلس وجود دارد و امری طبیعی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه