اخبار داغ

وزیر کار در خلخال:

۲۱۰۰ میلیارد ریال از هدف گذاری دولت در بحث اشتغال محقق شده است

۲۱۰۰ میلیارد ریال از هدف گذاری دولت در بحث اشتغال محقق شده است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به خلخال، گفت: سقف تسهیلات اعتباری حمایت از سرمایه گذاران و راه اندازی واحدهای اشتغال زا در کشور از ۱۰۰ هزار میلیارد ریال به ۱۲۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافته که تاکنون ۲۱۰۰ میلیارد ریال از این هدف گذاری دولت در بحث اشتغال محقق شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، علی ربیعی در سفر دو روزه خود به اردبیل، امروز از طرح های اقتصادی و سرمایه‎گذاری بخش خصوصی  شهرستان خلخال بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی در این بازدید با اشاره به سقف تسهیلات اعتباری در نظر گرفته شده برای حمایت از سرمایه گذاران و راه اندازی واحدهای اشتغال زا در کشور، اظهار داشت:  این تسهیلات از 100 هزار میلیارد ریال به 120 هزار میلیارد ریال افزایش یافته که تاکنون 2 هزار و 100 میلیارد ریال از این هدف گذاری دولت در بحث اشتغال محقق شده است.

,

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: سیاست گذاری جدید دولت در بحث اشتغال در سال جاری سه برابر برنامه پیش بینی شده سال گذشته بوده و دولت به اهداف خود در حل معضل بیکاری دست می یابد.

,

وی از امضای تفاهم نامه سه جانبه وزارت تعاون با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نیز وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر دادو گفت: این تفاهمنامه برای ایجاد فضای واقعی و مجازی جهت جلب مشتری و عرضه آسان تولیدات و محصولات مناطق مختلف کشور و افزایش ظرفیت اشتغال منعقد شده است.

,

ربیعی تصریح کرد: در راستای دستیابی به اهداف اشتغال زایی دولت،  برنامه‎های مختلفی از سوی این وزارتخانه برای توسعه اشتغال روستایی و صنعت گردشگری در نظر گرفته است.

,

وی با اشاره به هدفگذاری ایجاد اشتغال پایدار  20 هزار نفری در استان اردبیل، گفت: این میزان اشتغال با اجرای برنامه های حمایتی دولت از سرمایه گذاران افزایش می یابد.

,

وزیر کار افزود: با توجه به تهیه نقشه آمایش اشتغال استان اردبیل، برش های شهرستانی این نقشه ایجاد شده است که این روند به  راه اندازی امکانات گردشگری در مناطق مستعدی همچون خلخال کمک خواهد کرد.

,

وی تصریح کرد: بزودی با تکمیل طرح های گردشگری بزرگ در شهرستان خلخال و این شهرستان تبدیل به یکی از کانون های مهم گردشگری کشور خواهد شد.

,

ربیعی با اشاره به  طرح های بزرگ گردشگری  در دست اجرای خلخال گفت: زمانی که سرمایه گذار بخش خصوصی به صورت مطلوب به ایجاد امکانات گردشگری مورد نیاز در این شهرستان اقدام کند،  قطعا دولت نیز به ایجاد و یا تکمیل زیرساخت های مورد نیاز از جمله تکمیل طرح های راه سازی این منطقه اقدام می کند. 

,

  وزیر کار در سفر خود به  شهرستان خلخال استان اردبیل از  طرح های گردشگری منطقه نمونه گردشگری ازناو این شهرستان از جمله آبشار مصنوعی ، کمپینگ گردشگری سطح 4 ، مجتمع قصر چوبی ، پل معلق ، رصد خانه و هتل های آن و نیز مرکز نگهداری معلولین ذهنی مهرآفرین و طرح چابک بافی فرش دستبافت این شهرستان بازدید می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه