اخبار داغ

استاندار اردبیل:

همه دستگاه های استان در اشتغال آفرینی جوانان بسیج هستند/ کار امروز را به فردا نمی سپاریم

همه دستگاه های استان در اشتغال آفرینی جوانان بسیج هستند/ کار امروز را به فردا نمی سپاریم
استاندار اردبیل گفت: همه دستگاه های استان در اشتغال آفرینی جوانان بسیج هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، اکبر بهنامجو عصر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل که با حضور وزیر کار،نمایندگان استان، فرمانداری ها و مدیران دستگاه های اجرایی در سالن شیخ صفی الدین اردبیلی استانداری برگزارشد، اظهارداشت: با حضور وزیر کار در استان تعدادی از پروژه های اشتغال زایی افتتاح و تعدادی دیگر کلنگ زنی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

بهنامجو با اشاره به اینکه برای اینکه یک چهره شاد درچهره مردم عزیز و جوانان استان خلق کنیم باید در توسعه و اشتغال فراگیر استان حرکت های توسعه شتاب بیشتری باید داشته باشد افزود: مدیران، فرمانداری باید در امر اشتغال آفرینی شتاب بیشتری داشته باشند و نباید کار امروز را به فردا محول کنند.

,

وی افزود: از تمامی اشتغال آفرینان استان، سرمایه گذاران حاضر که خواستند ورود کنند به استانداری اردبیل با آغوش باز آنان استقبال کرده است.

,

استاندار اردبیل با بیان اینکه واگذاری های زمین در مناطق مختلف روستایی برای سرمایه گذاران با نصف قیمت انجام می شود تصریح کرد: تسهیلات بانکی نیز برای این عزیزان از ۱۸ درصد به ۱۰ درصد کاهش یافته است تا بتوانند ورود خوبی در امر سرمایه گذاری در این مناطق داشته باشند.

,

بهنامجو از طرح اشتغال آفرینی پنجره واحد در روستاهای محروم و کم برخوردار استان خبرداد و افزود: سه دستگاه اجرایی و چهار بانک از بانکهای عامل در امر توسعه این طرح مأمور هستند و این طرح تا آخر ادامه خواهد یافت.

,

وی گفت: در سال گذشته ۳۲ هزار شغل در استان تعریف شده بود که از این تعداد ۱۸ شغل در استان فراهم و ۲ هزار شغل نیز در حال تدوین است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه