اخبار داغ

استاندا زنجان:

معلولان بیشتر از انسانهای سالم به امید نیاز دارند/ لزوم پیگیری مناسب‌سازی محیط‌های شهری و راه‌اندازی بازارچه معلولان در زنجان

معلولان بیشتر از انسانهای سالم به امید نیاز دارند/ لزوم پیگیری مناسب‌سازی محیط‌های شهری و راه‌اندازی بازارچه معلولان در زنجان
استاندار زنجان با تاکید بر توجه به معلولان گفت: معلولان بیشتر از انسانهای سالم به امید نیاز دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; اسدالله درویش‌امیری بعد از ظهر امروز در نشست تخصصی معلولان با اشاره افتخارآفرینی معلولان در عرصه‌های مختلف تفاوت بین انسانها را اراده خداوند دانست و اظهار کرد: انسانها به شکلهای متفاوت خلق شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با انتقاد از برخی اقدامات قهری که زمینه انزوای معلولان را  فراهم می‌کند، ابراز کرد: سرخوردگی این افراد سبب عزلت و دوری از جامعه شده و آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه انسان به امید زنده است، عنوان کرد: معلولان بیشتر از انسانهای سالم به امید نیاز دارند.

,

درویش‌امیری به قانون جامع معلولان اشاره کرد و این قانون را برای احقاق این قشر کامل دانست و افزود: از شهردار زنجان می‌خواهم که  با اجرای کامل مناسب سازی در محیط‌های جدید برای جانمایی آن در محیط‌های قبلی نیز اقدام کند.

,

وی راه‌اندازی بازارچه معلولان را در راستای حمایت از این  قشر عنوان کرد و به ساز و کار واگذاری زمین‌ این بازارچه نیز اشاره کرد.

,

استاندار زنجان درخواست پیگیری در خصوص واگذاری اماکن ورزش به معلولان در نوبت صبح را صادر کرد و اظهار داشت: اماکن ورزشی استان در نوبت صبح در اکثر مواقع تعطیل است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه