اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

شخصیت و پاکدامنی حضرت معصومه(س) بهترین الگوی بانوان است

شخصیت و پاکدامنی حضرت معصومه(س) بهترین الگوی بانوان است
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: بانوان جامعه اسلامی برای رستگاری باید به معنویت، شخصیت و پاکدامنی که از مهم‌ترین خصوصیات اخلاقی حضرت معصومه (س) بود توجه کرده و برای خود الگو قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا صفیه محمود زاده در گفت وگو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به گرامیداشت روز دختر اظهار داشت: همه افراد جامعه باید این روز را گرامی بدارند چرا که این روز سالروز میلاد حضرت معصومه کریمه اهل بیت(س) نام گذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: زنان و دختران جامعه باید عفت و حیا و همچنین پاکدامنی و ولایت مداری که از مهم‌ترین خصوصیات این بانوی بزرگوار است را سرلوحه خود قرار دهند و با الگوگیری از کریمه اهل بیت(س) در مسیر رضای الهی گام برداشته و سعادتمند شوند.

,

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی بیان کرد: دشمن برای براندازی این امتی که مقاومت و پایدار است با رواج بی بند وباری و ترویج آن روی مسئله حجاب بسیار کار کرده است.

,

وی افزود:دشمن با تضعیف حجاب می خواهد به افکار عمومی القا کنند که حجاب مانع پیشرفت بوده و انسان نمی تواند با حجاب ترقی و پیشرفت کند.

,

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی بیان کرد: دشمنان رعایت حجاب و پوشش اسلامی را مانع حضور زنان در اجتماع تلقی کرده و مدعی هستند که رعایت حجاب برای خانم ها، دست و پاگیر بوده و مانع فعالیت های آنها در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می شود.

,

وی  در خصوص آسیب ها یی که زنان و دختران جامعه را تهدید می کند گفت:یکی از وظایف ما آگاه سازی و روشنگری دختران و زنان جامعه را از اهداف شوم دشمنان است.

,

محمود زاده ادامه داد: امروز دختران جامعه باید بدانند که حجاب یک مصونیت است نه محدودیت  و امروزه دشمنان اسلام از راه های مختلف می کوشند تا زشتی محرّمات و گناهان و منزلت حیا و عفت و حجاب را ضعیف جلوه دهند.

,

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی درخصوص اقدامات بسیج زنان در خصوص ابراز داشت: جامعه بسیج زنان در خصوص حجاب و آسیب های بی حجابی کار های مثمر ثمری انجام داده است و از کار های صورت گرفته می توان به شناسایی آشیب ها و اطلاع رسانی آن به دختران جوان و همچنین برگزاری کارگاه های و نشست های تخصصی مربوط به حجاب برای دختران وبرگزاری اردوهای تربیتی برای دختران می توان اشاره کرد.

,

وی خاطر نشان کرد: امروزه زنان جامعه ازجایگاه خوب و ویژه ای برخوردار هستندهمانگونه که امام (ره) فرموده است که از دامان زن مرد به معراج می رود نشان گر این است که زن چه نقش اساسی در جامعه می تواند ایفا کند  و همه باید کمک کنند تا جایگاه و ارزش زن در جامعه حفظ شود و خود زنان نیز می توانند به این امر کمک شایانی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه