اخبار داغ

رئیس اداره آبفا آزادشهر:

پروژه ملی آبرسانی به آزادشهر به پایان رسید

پروژه ملی آبرسانی به آزادشهر به پایان رسید
رئیس اداره آبفا شهرستان آزادشهر گفت: پروژه ملی آبرسانی شهرستان آزادشهر با احداث مخزن ٥٠٠٠ مترمکعبی به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر آزاد ، یحیی طالبی دامغانی رئیس اداره آبفا آزادشهر در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما اظهار کرد: پروژه ملی آبرسانی شهرستان آزادشهر با احداث مخزن ٥٠٠٠ مترمکعبی به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر آزاد,

وی ادامه داد: هم اکنون ذخیره سازی آب در مخزن به وسیله یک چاه در حال انجام است. انشا ا... امروز نیز یک چاه دیگر وارد مدار خواهد شد.

,

طالبی خاطرنشان کرد: از آنجا که آب منطقه ای برای تامین آب شرب مسکن مهر ازدارتپه بستر لازم را نداشت و این پروژه هنوز به پایان نرسسیده بود، ما یک چاه را در اختیار آنها قرار داده بودیم و با اجرایی شدن پروژه این چاه باید به مدار برگردد.

,

رئیس اداره آب و فاضلاب آزادشهر افزود: البته آب منطقه ای هنوز برای تامین آب مسکن مهر ازدارتپه چاهی حفر نکرده است و تا زمان حفر چاه مقداری از آب این چاه برای مصرف مسکن مهر استفاده خواهد شد.

,

وی در رابطه با بودجه هزینه شده در خصوص این پروژه گفت: برای این پروژه ١٤ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

,

طالبی در پایان بیان کرد: با پر شدن این مخزن و اضافه شدن آن به مدار آب رسانی ، مشکل آب در مناطق سنچول محله، خیابان گلزار و خیابان مدرس حل خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه