اخبار داغ

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اعلام کرد؛

۴۷ کشته ناشی از تصادفات رانندگی در خردادماه امسال

۴۷ کشته ناشی از تصادفات رانندگی در خردادماه امسال
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی استان در خرداد ماه امسال 47 نفر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در خردادماه امسال 47 نفر شامل 37 مرد و 10 زن است که این رقم در مدت مشابه سال قبل چهار درصد کاهش یافت.

وی افزود: از کل متوفیات حوادث رانندگی خردادماه محور برون‌شهری 35 نفر، درون شهری 11 نفر و راه روستایی یک نفر را در برمی‌گیرد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران بیان کرد: بیشترین فوتی مربوط به شهرهای آمل با 15، بابل با 6 و ساری و میاندرود با پنج نفر و شهرهای نور و تنکابن و رامسر بدون فوتی گزارش شده است.

این مسئول اضافه کرد: از این تعداد 13 مورد راننده، 13 مورد موتورسوار، 10 نفر سرنشین، 10 نفر عابر و یک مورد هم دوچرخه‌سوار هستند.

عباسی تعداد مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در دی ماه امسال،هزار و 492 نفر اعلام کرد که این رقم نسبت به مشابه سال قبل 10 درصد رشد داشته است.

وی گفت: از آنجایی‌ که بیشترین فوتی در جاده‌های برون‌شهری رخ داده است این می‌تواند هشداری باشد تا بلکه با رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات موثر باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه