اخبار داغ

افشای راز یک جنایت و پایان شایعه سازی شبکه های معاند/ پلیس آگاهی جزئیات قتل "مریم فرجی" را تشریح کرد

افشای راز یک جنایت و پایان شایعه سازی شبکه های معاند/ پلیس آگاهی جزئیات قتل "مریم فرجی" را تشریح کرد
در روزهای گذشته شایعات زیادی در خصوص به قتل رسیدن دختر جوان (مریم فرجی) از طریق شبکه‌ های معاند در فضای مجازی منتشر شد، این در حالی است که با تحقیقات گسترده پلیس، راز قتل این دختر جوان فاش شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سرهنگ جواد صفایی اظهار کرد: در پی اطلاع خانواده دختر جوانی به نام «مریم فرجی» مبنی بر اینکه دخترشان از منزل خارج‌ شده و دیگر برنگشته است موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

وی روز سه شنبه (26 تیر) در جمع خبرنگاران افزود: در بررسی‌ های اولیه پلیس مشخص شد، دختر مفقود شده همان روز با یک دستگاه خودرو از منزل خارج‌ شده و دیگر بازنگشته است.

,

رئیس پلیس آگاهی استان البرز تأکید کرد: بلافاصله پرونده به پلیس آگاهی استان البرز ارجاع شده و تیمی مجرب از کارآگاهان تحقیقات تخصصی و فنی کار خود را در این رابطه آغاز کردند.

,

رئیس پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات، جسد دختر جوان در اطراف شهرستان فردیس کشف و تحقیقات پلیس برای شناسایی قاتل آغاز شد.

,

وی خاطرنشان کرد: بر اساس سرنخ‌ های موجود و نیز تحقیقات محلی، کارآگاهان به فردی که خواستگار دختر جوان بود، مظنون شده و وی را دستگیر کردند.

,

سرهنگ صفایی گفت: متهم به قتل در ابتدا منکر حقایق شد اما در مقابل ادله و شواهد موجود به‌ناچار لب به اعتراف گشود و اقرار کرد به علت اختلافات با مقتول، مریم را به قتل رسانده و پس از سوزاندن پیکرش در اطراف فردیس، وی را در همان محل دفن کرده است.

,

وی خاطرنشان کرد: پس از اعترافات متهم با حضور بازپرس ویژه محل دفن، گودبرداری و سپس جسد کشف‌شده برای شناسایی خانواده مقتول به پلیس آگاهی فردیس منتقل شد.

,
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در روزهای گذشته شایعات زیادی در خصوص به قتل رسیدن دختر جوان (مریم فرجی) از طریق شبکه‌ های معاند در فضای مجازی منتشر شد، این در حالی است که با تحقیقات گسترده پلیس، راز قتل این دختر جوان فاش شد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه