اخبار داغ

همایش گرامیداشت دهه کرامت در بهارستان برگزار شد

همایش گرامیداشت دهه کرامت در بهارستان برگزار شد
همایش گرامیداشت دهه کرامت با حضور مسئولان شهرستانی و خادمین حرم حضرت معصومه (س) در شهرستان بهارستان برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، همایش گرامیداشت دهه کرامت با حضور عباسی رئیس بیمارستان امام حسین (ع)، سلیمانی‌جوان رئیس مرکز بهداشت و معاون درمانی شبکه بهداشت و درمان بهارستان، حجت الاسلام والمسلمین محمودزاده نماینده دفتر مقام معظم رهبری در شهرستان، نمایندگان دفتر خادمین حرم حضرت معصومه (س) و جمعی از پرسنل شبکه بهداشت و درمان در شهرستان بهارستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

بنابر این گزارش، همایش مذکور صبح امروز با هماهنگی بسیج دانشگاه و به همت بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان بهارستان در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار گردید.

,

این همایش با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغا شد و در ادامه آن، سلیمانی جوان علاوه‌بر عرض خیر مقدم به خادمین و گرامیداشت دهه کرامت، تبیین کرد: بدوت شک حضور خادمین حضرت معصومه (س) باعث خیر و برکت برای شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان می باشد.

,

وی در ادامه باتاکید بر اهمیت زنده نگه داشتن یاد ائمه و امامان معصوم (ع)، بیان داشت: این مهم وظیفه تک تک افراد جامعه است و توفیق در کارها و امور زندگی با توسل به ائمه اطهار و شهدا امکان پذیر می باشد.

,

در ادامه همایش گرامیداشت دهه کرامت، حجت الاسلام و المسلمین محمودزاده در خصوص مقام حضرت معصومه (س) و همچنین جایگاه و ارزش دختر سخنرانی کرد  و پس از سخنرانی وی، شاعران بومی شهرستان اشعاری در مدح و ثنای حضرت معصومه (س) خواندند و پرچم حرم این بانوی بزرگوار تکریم گردید.

لازم به ذکر است که درپایان این همایش، پرسنل بسیج جامعه پزشکی شهرستان بهارستان به همراه خادمین حرم حضرت معصومه (س) و نماینده دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری از خانواده‌های معظم شهدا دیدار نمودند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات بهداشتی آن عزیزان قرار گرفتند.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه