اخبار داغ

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری اردبیل:

نمایشگاه صنایع دستی و موزه خلخال در هفته دولت به بهره برداری می رسد

نمایشگاه صنایع دستی و موزه خلخال در هفته دولت به بهره برداری می رسد
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با اجرای پروژه های سرمایه گذاری، رشد جهشی گردشگری خلخال در آینده نزدیک محقق خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازسبلان‌ما، نادر فلاحی ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه های سرمایه گذاری شهرستان خلخال تصریح کرد: پروژه های متعددی در شهرستان خلخال در دست اجرا است که می تواند تحول قابل توجهی را به دنبال داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی تصریح کرد :  مجموعه پیست اسکی در اندبیل احداث خواهد شد که موافقت اصولی اولیه صادر شده و پیگیر دریافت تسهیلات هستیم.

,

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: در منطقه نمونه گردشگری ازناو نیز سه پروژه شاخص در دست بررسی است و منطقه کمپ گردشگری خلخال نیز  در حال احداث است که تا هفته دولت می تواند به بهره برداری برسد.

,

فلاحی همچنین به احداث هتل سه ستاره نیز اشاره و تاکید کرد: اخذ تسهیلات برای این پروژه سرمایه گذاری در دست پیگیری است.

,

وی  به برنامه ریزی جهت احداث پل معلق نیز اشاره کرد و بیان داشت: موافقت اصولی این طرح صادر شده و در حال پیگیری تسهیلات هستیم.

,

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به پیگیری پروژه گردشگری بام خلخال نیز اشاره و تاکید کرد: مجموع این اقدامات تحول قابل توجهی در جذب و ماندگاری مسافران خلخال خواهد داشت.

,

او همچنین به افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و موزه خلخال در هفته دولت نیز اشاره کرد و بیان داشت: راه اندازی مجدد موزه خلخال مطالبه جدی شهروندان خلخالی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه