اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان زنجان خبرداد

برخورد مرگبار 2 دستگاه موتورسیکلت با پیکان در استان زنجان

برخورد مرگبار 2 دستگاه موتورسیکلت با پیکان در استان زنجان
رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره حادثه مرگبار در محور خدابنده گفت: در این حادثه راکبان هر دو موتورسیکلت در اثر جراحات وارده جان خود را از دست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در اثر برخورد 2 دستگاه موتورسیکلت با یک سواری پیکان در خدابنده محور گرماب به قیدار راکبان موتورسیکلت ها به علت شدت صدمات وارده در دم جان باختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به جزئیات این حادثه تصریح کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر برخورد 2 دستگاه موتورسیکلت با سواری پیکان در خدابنده محور " گرماب- قیدار " بلافاصله عوامل پلیس راه به محل اعلامی اعزام شدند.

,

شیرمحمدی خاطر نشان کرد: در این حادثه 2 دستگاه موتورسیکلت با پیکان به شدت برخورد‌، که متاسفانه راکبان موتور‌سیکلت‌ها به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست دادند.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه علت تصادف در حال بررسی است، تصریح کرد: کلاه ایمنی جزو وسایل لاینفک موتورسیکلت بوده و راکبان این وسیله نقلیه حتما باید از کلاه ایمنی در هنگام موتورسواری استفاده کنند تا در صورت بروز حادثه از واردآمدن ضربات به سر جلوگیری کند.

,

وی عنوان کرد: در بسیاری از حوادث استفاده از کلاه ایمنی سبب تضمین جان موتور سواران شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه