اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در اردبیل:

دولت مردان در حیطه تخصص خود سخن بگویند/ خبط وزیر آموزش و پرورش نسبت به زبان‌های مادری سوژه دست معاندین داد

دولت مردان در حیطه تخصص خود سخن بگویند/  خبط وزیر آموزش و پرورش نسبت به زبان‌های مادری سوژه دست معاندین داد
امام جمعه اردبیل گفت: متاسفانه وزیر آموزش و پرورش این هفته نسبت به زبان‌های مادری خبطی مرتکب شد و ما دولت مردان را دعوت می‌کنیم به آنچه که در حیطه تخصص آنها نیست وارد نشوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: اهالی استان اردبیل در وصف عطوفت و مهربانی و غمگساری ممتاز هستند و استان ما به طور ویژه استان عاطفی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

آیت الله عاملی تصریح کرد: در روزهای گذشته اهالی استان اردبیل به صورت خودجوش کاری عاطفی انجام دادند که بسیار ارزشمند است، آن‌ها با شنیدن بی‌آبی آبادان و خرمشهر به صورت خودجوش بدون اینکه کسی آنها را دعوت کند، مبالغی برای کمک به تامین آب این دو شهر ایران جمع و ارسال کردند.

,

وی افزود: با غض نظر از مقدار این وجه، اصل عمل را جدا تحسین می کنم و به اهالی استان به خاطر این همت و عطوفت بزرگشان درود می فرستم.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه خداوند در شمارش آیات خود زبان ها را جزو آیات الهی معرفی می کند، گفت: هرکس در شکل گیری زبان‌ها دقت و تحقیق کرده در نهایت حتما به خود خداوند رسیده است.

,

وی افزود: متاسفانه وزیر آموزش و پرورش این هفته نسبت به زبان‌های مادری این خبط را مرتکب شد و سوژه عظیمی به دست معاندین داد‌، ما ضمن مخالفت با سخن وی، دولت مردان را دعوت می‌کنیم حساب شده حرف بزنند و به آنچه که در حیطه تخصص آنها نیست وارد نشوند.

,

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: کشور ما مبتلی به جنگ نابرابر و ناجوانمردانه در عرصه فرهنگی، روانی و اقتصادی است و هیچ کشوری مثل کشور ما مستهدف نیست و برای فروپاشی هیچ کشوری مثل کشور ما بودجه صرف نمی شود و متخصصین جنگ فرهنگی، روانی و اقتصادی برای ضربه زدن به هیچ کشوری مثل کشور ما بسیج نشده‌اند.

,

وی افزود: 61 موسسه بین المللی فرهنگی فقط برای تاثیرگذاری بر فرهنگ مردم ایران اسلامی تلاش می کنند، برخی از این موسسات بودجه‌ای بالغ بر دو برابر بودجه کل ایران در اختیار دارند و بر موضوع تخریب بنیان خانواده‌ها و بی هویت کردن جوانان سرمایه گذاری و طراحی کرده‌اند و لذا میز ایران در سرویس‌های جاسوسی دنیا، بیشترین مشتری را دارد.

,

آیت الله عاملی اظهار داشت: روزگار ما به تعبیر مقام معظم رهبری نظیر روزگار جنگ احزاب است. آن زمان احزاب همه بر علیه رسول خدا و مسلمان ها جمع و هم پیمان شدند. در حال حاضر نیز آمریکا و اروپا و حکام سرسپرده عربی و صهیونیست ها بر علیه ایران متحد شده و پول کلان و افسانه ای خرج می کنند تا جنگ روانی به راه بیاندازند.

,

وی در پایان گفت: کشور ایران با سرمایه های عظیم مادی، معنوی، انسانی، علمی، سرزمینی و ثروت های خدادادی قدرت مقاومت در برابر هر گونه تهدید را دارد بنابراین تنها راه باقیمانده برای دشمن، جنگ روانی و مرعوب و مایوس ساختن ملت و مخصوصا نخبگان است که باید در برابر آن هوشیاری خود را حفظ کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه