اخبار داغ

رئیس انجمن صنفی کامیونداران کردستان:

چیزی به نام اعتصاب نداریم / راه حل رسیدن به مطالبات را پیگیری های قانونی می دانیم

چیزی به نام اعتصاب نداریم / راه حل رسیدن به مطالبات را پیگیری های قانونی می دانیم
عدم پرداخت به موقع کرایه کامیون‌ها، تغییر شیوه پرداخت کرایه از طریق بانک عامل، بازنگری قوانین حمل‌‌ونقل بار در قانون تجارت‌، تخلفات شرکت‌های حمل‌‌‌و‌نقل در بارنامه، شکستن کف کرایه در نبود نظارت و فرسودگی تشکل‌های صنفی از مشکلات رانندگان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، پس از نوسانات اخیر ارزی و افزایش تورم و کاهش ارزش ریال‌ در کنار افزایش مشکلات اقتصادی برای همه اقشا‌ خصوصاً قشر متوسط و ضعیف جامعه، رانندگان و کامیون‌داران هم با افزایش هزینه‌ها، گرانی قیمت لوازم یدکی و ثبات چندی ساله کرایه‌های حمل بار،  دچار مشکلات فراوان شده‌اند به طوری که این مشکلات موجب شد برای رساندن اعتراضات خود به گوش مسئولان قرار است کامیونداران در بعضی استانها دست به اعتصاب زنند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,


مسعود احمدی رئیس انجمن صنفی کامیونداران استان کردستان در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار کرد: متاسفانه دولت طبق وعده هایی که به رانندگان داده بود هیچ کدام از آنها عملیاتی نشده است و همچنان پول بیمه با اینکه جزء مشاغل سخت محسوب می شود اما 70 الی 80 هزار تومان افزایش پیدا کرده بود و از طرفی هم قطعات ماشین های سنگین روز به روز در حال افزایش است و با 20 درصد افزایش کرایه بار متاسفانه هیچ دردی از کامیونداران بر طرف نشده است چرا که صنعت و معدن لاستیک هایی را در اختیار رانندگان قرار می دهد که قیمت آن با بازار آزاد هیچ تفاوتی ندارد و این اصلا به نفع رانندگان نیست.

,
, کردتودی,

 

,

وی گفت: با اینکه برخی مطالبات همچنان بر زمین مانده است اما راه رسیدن به مطالبات خود را پیگیری های قانونی می دانیم.

,

 

,

وی اظهار کرد: متاسفانه برخی از اعتصاب کنندگان راننده نما هستند و راننده نیستند و به دنبال حاشیه سازی هستند در حالی که ما چیزی به نام اعتصاب نخواهیم داشت و اگر راننده ای هم درخواستی داشته باشد به دنبال حق و حقوقش است نه به ضرر افراد و یا مملکتش .

,

 

,

این کارشناس حمل و نقل جاده ای ادامه داد: «ما رانندگان بخش حمل‌ و نقل کالای استان کردستان در مردادماه امسال هیچگونه اعتصابی نخواهیم داشت و همانند ۴۰ سال گذشته دشمنان نظام جمهوری اسلامی را حسرت به دل خواهیم گذاشت.

,


به گفته ی احمدی، رانندگان دقت داشته باشند که برای احقاق حقوق خود باید از راه قانونی اقدام کنند و نگذارند که مطالبات به حق آنها به ابزاری برای سوء‌استفاده دشمنان تبدیل شود.

,
,

 

,

وی خاطرنشان کرد: راه برون‌رفت از مشکلات موجود تکیه بر اتحاد و انسجام است و باید با تکیه بر توان و ظرفیت خود و با همدلی و وحدت راه نفوذ دشمن را سد کنیم و بر مشکلات غلبه کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه