اخبار داغ

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مطرح کرد؛

افزایش قابل توجه محبوس شدگان در آسانسور در اثر قطعی برق

افزایش قابل توجه محبوس شدگان در آسانسور در اثر قطعی برق
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با بیان اینکه آمار محبوس شدن افراد در آسانسور در پی قطعی برق افزایش قابل توجهی یافته است، از شهروندان خواست نکات ایمنی مربوط به وسایل برقی به خصوص در هنگام قطع شدن برق را رعایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ علی عسکری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در رابطه با قطعی و خاموشی های اخیر به خبرنگار ما گفت: شهروندان در هنگام استفاده از وسایل برقی مانند سشوار، اتو، فر برقی و ... در صورت قطع شدن برق، دو شاخه برق را از پریز جدا کنند، در غیر این صورت با رها کردن وسیله برقی پس از وصل مجدد برق، آتش‌سوزی رخ خواهد داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

 وی همچنین تاکید کرد: شهروندان در هنگام قطع برق از تعویض لامپ‌ها و دستکاری وسایل برقی خودداری کنند.

,

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از  شهروندان خواست قبل از خروج از منزل دوشاخه وسایل برقی را از پریز برق جدا کنند.

,

عسکری بیان کرد: شهروندان توجه داشته باشند در صورت تمایل به استفاده از آسانسور به جدول زمان‌بندی قطع برق که از طریق اداره برق اعلام شده است توجه کنند تا از محبوس شدن در آسانسور در اثر قطع شدن برق جلوگیری شود.

,

وی با اشاره به افزایش قابل توجه آمار محبوس شدن در آسانسور در اثر قطعی برق افزود: شهروندان در هنگام استفاده از آسانسور تلفن همراه با خود داشته باشند و از استفاده اطفال به تنهایی از آسانسور خودداری شود.

,

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: اگر در هنگام استفاده از آسانسور، قطعی برق اتفاق افتاد با حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس حاصل کرده و آدرس دقیق را به سامانه اعلام کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه