اخبار داغ

مردم روستای نشکاش مریوان:

ضدانقلاب با ترور جوانان کرد نمی تواند امنیت کردستان را خدشه دار کند

ضدانقلاب با ترور جوانان کرد نمی تواند امنیت کردستان را خدشه دار کند
مردم روستای نشکاش در پی حمله تروریستی ضد انقلاب به یک پایگاه مرزبانی سپاه در منطقه مریوان گفتند: بی شک مزدوران استکبار، وحدت و همبستگی و امنیت استان کردستان را برنمی تابند و با ترور و به شهادت رساندن مرزبانان بومی استان برگ ننگینی دیگری بر تاریخ پر از سیاهی خود اضافه می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مردم روستای نشکاش در گفت‌و گو با خبرنگار کُردتودی، با محکومیت حمله تروریستی به پایگاه مرزبانی نیروهای سپاه کردستان در منطقه مریوان، عنوان کردند: بار دیگر دست ایادی استکبار از آستین اشرار بیرون آمد و بامداد امروز حوالی ساعت یک و 35 دقیقه، 11 نیروی بومی دفاع از امنیت استان کردستان را مظلومانه به شهادت رساندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,
 
,
چند تن از ریش سفیدان این روستا، عنوان کردند: بی شک مزدوران استکبار، وحدت و همبستگی و امنیت استان کردستان را برنمی تابند و با ترور و به شهادت رساندن مرزبانان بومی استان برگ ننگینی دیگری بر تاریخ پر از سیاهی خود اضافه می‌کنند.
,
 
,
یکی از جوانان ساکن روستای نشکاش در گفتگو با خبرنگار ما با اذعان به اینکه مردم غیور استان کردستان همواره از انقلاب و نظام پشتیبانی کرده است، گفت: مردم کردستان برای انقلاب شهید داده اند و حاضرند برای حفاظت از آن نیز جان خود را فدا کنند.
,
 
,
وی ضمن تجلیل از نیروهای بومی کردستان در تأمین امنیت مردم استان خاطرنشان کرد: امروز مردم استان کردستان به آشوبگران و تروریستها اعلام می کنند که این گونه اقدامات در روحیه وطن دوستی آنها خللی وارد نمی کند. وی افزود: تمام منطقه تا صبح از این حمله تروریستی در وحشت بودند.
,
 
,
در همین رابطه نچیروان بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان عراق نیز چند روز پیش در کنفرانسی مطبوعاتی تاکید کرده بود که مقامات کردستان عراق موافق استفاده گروهک‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران از این منطقه برای حمله به این کشور نیستند.
,
 
,
بارزانی گفته بود: ما بارها از این گروهها خواسته ایم از دست زدن به این اقدامات پرهیز کنند.
,
 
,
گفتنی است در ماههای اخیر برخی گروههای تروریستی از منطقه کردستان عراق برای انجام عملیاتهای تروریستی در خاک ایران استفاده می کنند و پس از انجام عملیات تروریستی دوباره به این منطقه بازمی گردند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه