اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان:

ساختمان جدید دادسرای قزوین احداث می‌شود

ساختمان جدید دادسرای قزوین احداث می‌شود
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: به دنبال احداث ساختمان جدید برای دادسرای قزوین هستیم و بخشی زیادی از این ساختمان نیز ساخته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حجت الاسلام نورالله قدرتی پیش از ظهر امروز(شنبه) در دومین دیدار با کارکنان دادسرای قزوین اظهار کرد: دادسرا اورژانس دستگاه قضایی است و کار در این قسمت باید به صورت شبانه روزی انجام گیرد و همیشه برای خدمات ارائه دادن آماده باشد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: به عقیده من کار در دستگاه قضایی عبادت است و ما باید قدردان این عنایت خداوند باشیم چراکه ملجاء و پناهگاه مردم و کسانی هستیم که حقوقشان مورد تعرض قرار گرفته است و در نتیجه باید کاری کنیم که از این آزمایش الهی سربلند بیرون بیائیم. 

مقام ارشد قضایی استان با بیان اینکه پست‌ها مدیریتی در نزد ما امانت است، تصریح کرد: در دستگاه قضایی در موقعیتی قرار داریم که امانتدار این پست‌ها و مردم هستیم از این روباید از فرصت به وجود آمده در دستگاه قضایی به خوبی استفاده کنیم و محبوب ترین انسان در پیشگاه خداوند باشیم. 

وی بیان کرد: از همه امکانات برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنیم، مردمی که به دستگاه قضایی مراجعه می‌کنند تنها برای احقاق حق آمده اند، از این رو باید نوع ارائه خدمت ما متفاوت باشد و موضوع تکریم ارباب رجوع باید به صورت عملی اتفاق بیافتد و تنها در کلام ما مدیران نباشد. 

رییس کل دادگستری قزوین ادامه داد: باید سعی کنیم در کنار قوانین خشک نوع رفتار خود را با مردم توأم با رأفت اسلامی منطبق کنیم. 

وی بیان کرد: کار در دادسرا به خاطر حجم کاری زیاد بسیار سخت است از این رو قدردان کارکنان این مجموعه هستیم که همه مشقت‌ها را تحمل می‌کنند و با کار مضاعف عملکرد قابل قبولی را در بین دادسراهای کشور به دست آورده اند. 

این مقام قضایی استان در پایان گفت: با پیگیری‌های انجام شده به دنبال احداث ساختمان جدید برای دادسرای قزوین هستیم و بخشی زیادی از این ساختمان نیز ساخته شده است که با بهره برداری از این پروژه قطعا همکاران در محیطی مناسب مشغول خدمت خواهند شد.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه