اخبار داغ

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

مسابقات قهرمانی واترپلو و تکواندوی کشوری در زنجان برگزار می‌شود/ ادامه رایزنی‌ها برای میزبانی زنجان در مسابقات جهانی کونگ‌فو

مسابقات قهرمانی واترپلو و تکواندوی کشوری در زنجان برگزار می‌شود/ ادامه رایزنی‌ها برای میزبانی زنجان در مسابقات جهانی کونگ‌فو
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: مسابقات قهرمانی کشور واترپلو و تکواندو در زنجان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محمدعلی حمزه‌پور امروز درجمع خبرنگاران از پیگیری برنامه‌های ورزشی در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: برگزاری چندین دوره مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف به میزبانی زنجان در دستور کار قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

  ️وی با اشاره به اینکه مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور ویژه بیماری‌های خاص در زنجان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این رقابت‌ها بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود. 

,

 معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه زنجان میزبان مسابقات واترپلوی زیر 12 و زیر 14 سال کشور است، گفت: همچنین مسابقات تکواندوی منطقه 2 کشوری نیز به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد. 

,

 حمزه‌پور به میزبانی زنجان در رقابت‌های تکواندوی رده سنی نوجوانان کشور اشاره کرد و افزود: همچنین در حال رایزنی برای برگزاری مسابقات دو و میدانی ناشنوایان قهرمانی کشور در زنجان هستیم.  

,

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات ورزشی در بعد جهانی به میزبانی زنجان نیز از دیگر برنامه‌های اداره کل است، گفت: در همین راستا در حال رایزنی برای برگزاری مسابقات جهانی رشته رزمی و همچنین رشته کونگ‌فو به میزبانی زنجان هستیم.  

,

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه میزبانی زنجان در مسابقات مختلف ورزشی موجب ترغیب و تشویق مردم به رشته‌های مختلف ورزشی می‌شود، اظهار کرد: از سوی دیگر میزبانی‌ها موجب ایجاد بار روانی و حمایتی برای ورزشکاران بومی در رقابت‌ها شده و در ارزیابی‌های نیز به سود استان و عملکرد هیأت‌ها خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه