اخبار داغ

یادداشت:

نقدی بر سخنان فرماندار شهرستان لنده

نقدی بر سخنان فرماندار شهرستان لنده
محسن رحمانی پور از فرهنگیان شهرستان لنده با ارسال یادداشتی نسبت به اظهارات فرماندار شهرستان لنده در جلسه شورای اداری واکنش نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، محسن رحمانی از فرهنگیان شهرستان لنده با ارسال یادداشتی نسبت به اظهارات هفته گذشته فرماندار این شهرستان واکنش نشان داد که متن ارسال این یادداشت به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

,

فرماندار شهرستان لنده درجلسه شورای اداری که باحضور معاون سیاسی استاندار برگزارشد مدعی شد که در ۵ سال دولت تدبیر وامید به اندازه کل دولتها برای لنده اقدامات در حوزه های مختلف صورت گرفت از اقای کریمی که از افراد تحصیلکرده می باشد بیان این سخن کاملا بعید و دور از واقعیت است ومی شود گفت یک نوع بی انصافی نسبت به همه دولتهاست.

,

 

,

اقای فرماندار: دراین ایام که مسولیت شهرستان را به عهده گرفتنددر جلسات مختلف نقش نماینده ومدافع دولت را دارند نه مدافع مردم خوب است که ایشان بفرمایند کدام پروژه در این دولت شروع وبه پایان رسیده کدام طرح ویا پروژه خود اشتغالی شروع ویا پایان پذیرفته  است.

,

 

,

 جناب دکتر کریمی نژاد: خوب است در چنین جلساتی مشکلات مختلفی که اکنون مردم وجوانان با انها گریبانگیرند مطرح کنند.

,

 

,

 جناب آقای فرماندار: مستحضرند بزرگترین آرزوی این مردم تبدیل قدیمی ترین بخش استان به شهرستان در دولت دکتر احمدی نژاد صورت گرفته واکنون حضرتعالی به عنوان فرماندار بران حکمرانی وهمفکران حضرتعالی ودیگران کلیه مشکلات ومعضلات را بعد از سالها متوجه ایشان می دانید در مقام دفاع از هیچ ریس جمهوری نیستم اما در بیان وگفتار حداقل وجدان انسانی خود را قاضی قراردهید کلیه پروژه های عمرانی وزیر ساخت همه ساختار اداری به تبع ایجاد شهرستان می باشد ضمن اینکه فرمانداران این دولت باتوجه به ظرفیت موجود می توانستند درشاخص های توسعه قدم های موثری بردارند.

,

 

,

 از آنجائیکه دکتر کریمی نژاد را فردی دارای تحصیلات عالیه ومتین می شناسم انتظار می رود در جلسات ضمن ارائه مشکلات مردم و پاسخ دهی مدیران زیر مجموعه وانعکاس مشکلات به مسولین استانی وکشوری نشان دهند، فرماندارشهرستان ومدافع مردمند نه مدافع دولتمردان.

,

 

,

 درپایان آرزوی همه ماموفقیت دولت و دولتمردان جمهوری اسلامی است زیرا که با توجه به هجمه های اخیر بیگانگان در ابعاد مختلف کارامدی دولتمردان وصادق بودن بامردم وقضاوت منصفانه در مورد خدمات همه دولتها مطالبه عمومی خواهد بود.

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه