اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف کرمان:

عدم نصب اتکیت جریمه دارد/ باید از تولید پوشاک بدحجاب جلوگیری شود

عدم نصب اتکیت جریمه دارد/ باید از تولید پوشاک بدحجاب جلوگیری شود
یوسف جعفری گفت : کلیه فروشندگان موظفند که بر روی کلیه اقلام فروشی خود اتکیت نصب نمایند در صورت مشاهده عدم نصب جریمه خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف جعفری رئیس اتاق اصناف کرمان در گفتگو با راه آرمان؛در رابطه با گرانی های اخیر اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر بیشتر  گرانی را در جامعه داریم نه گران فروشی.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت : در این رابطه جلسات متعددی با معاونت سیاسی امنیتی استانداری برگزار کردیم  مبنی بر اینکه اخیرا اکثر کالا هایی که در اختیار فروشندگان قرار می گیرند افزایش قیمت داشته اند.

,

رئیس اتاق اصناف کرمان افزود: یعنی قیمت حک شده روی کلیه اقلام تولیدی از خود کارخانجات می باشد و ربطی به فروشنده ندارد.

,

جعفری ازکلیه  شهروندان درخواست نمود اگر به مواردی همچون گران فروشی برخورد نمودند حتما با شماره 124 تماس حاصل نمایند.

,

وی با بیان اینکه عدم نصب اتیکت شامل جریمه می شود،تاکید کرد: کلیه فروشگاه های موادغذایی، پوشاک ، میوه فروشان، مرغ و ماهی فروشان موظف به نصب اتیکت بر روی اقلام فروشی خود هستند.

,

جعفری همچنین دراین رابطه از کلیه شهروندان خواست تا با مشاهده چنین مواردی از جمله عدم نصب اتکیت بر روی اقلام فروشی می توانند با اتاق اصناف یا با شماره 124 تماس حاصل نمایند.

,

وی دررابطه با اینکه میوه فروشان حاضر نیستند در ازاء فروش میوه خود به مشتری فاکتور ارائه نمایند، اذعان داشت : بزودی به میوه فروشان ابلاغ خواهد شد که همه آنها موظف هستند در هنگام فروش از ترازوی دیجیتال خود یک پرینت به عنوان فاکتور در اختیار مشتری قرار دهند و اگر فروشنده ای کوتاهی نماید جریمه خواهد شد.

,

جعفری در رابطه با عرضه پوشاک بد حجاب از جمله مانتوهای جلو باز  در فروشگاه های کرمان بیان کرد: این مسئله  باید ریشه یابی شود زیرا تولید چنین پوشاکی را در کرمان نداریم و همه آنها از کلان شهرهایی همچون مشهد و تهران وارد می شوند و در اختیار فروشنده قرار می گیرد.

,

رئیس اتاق اصناف کرمان گفت: فروشنده کرمانی  وقتی می بیند که این طور پوشاکی مشتری دارد اقدام به سفارش  خرید می کند یعنی اگر مشتری و تقاضا باشد فروشنده هم برای اینکه بتوانددرآمدی داشته باشد اقدام به وارد کردن کالا می کند.

,

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه  جلوی پخش وعرضه چنین پوشاکی در بازار گرفته شود باید جلوی تولیدشان گرفته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه