اخبار داغ

به منظور غنی سازی اوقات فراغت؛

14پایگاه تابستانه در جنوب تهران فعال است

14پایگاه تابستانه در جنوب تهران فعال است
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از فعالیت 14 پایگاه تابستانی به منظور غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی، تفریحی و ورزشی به 4 هزار دانش آموز این منطقه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب ری، حجت الاسلام و المسلمین معبودی با بیان این مطلب گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان و تعطیلی مدارس، طرح پایگاه های تابستانه در 14 مدرسه منتخب منطقه 20 در حال اجراست و پیش بینی می شود بیش از 4 هزار دانش آموز از خدمات آموزشی ، فرهنگی و تفریحی این پایگاه ها بهره مند شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب ری,

معبودی با اشاره به اینکه این پایگاه ها از 16 تیر ماه فعال شده است و تا 10 شهریور ادامه دارد، افزود: برپایی کارگاه های آموزشی با محوریت سلامت و آسیب های اجتماعی با موضوع های حقوق و تکالیف شهروندی، اخلاق شهروندی، آشنایی با قوانین آپارتمان نشینی، سبک زندگی سالم، اعتیاد در مدارس، پیشگیری از مخاطرات زیستی، فرزند پروری وتحکیم خانواده ویژه ی والدین و آشنایی با مهارت های زندگی در شهر و برنامه های هنری و نمایشی از جمله برنامه های پایگاه های تابستانه برای دانش آموزان است.

,

وی به برگزاری جشنواره و مسابقات ورزشی در مدارس اشاره کرد و ادامه داد: برپایی اردوهای آموزشی و ورزشی با هدف تجربه اندوزی دانش آموزان از دیگر برنامه های پیش بینی شده است که همراه با بازدید از اتوبوس های قدیمی موزه، مراکز تعمیرگاهی کارواش و با حضور در اتوبوس های خطوط تندرو آشنایی با نحوه عملکرد اتوبوسرانان انجام خواهد شد.

,

معبودی هدف از اجرای این برنامه ها را غنی سازی اوقات فراغت با رویکرد جلب مشارکت دانش آموزان و آموزش شهروندی، تقو یت مسئولیت پذیری و روحیه ی مشارکت جویی دانش آموزان و ارتقاء آگاهی دانش آموزان در مسائل آسیب های اجتماعی، مهارت های زندگی، حقوق و تکالیف شهروندی برشمرد.

,

معاون شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه طرح پایگاه های تابستانه با مشارکت مدیریت شهری و آموزش و پرورش نواحی 1 و 2 شهرری به اجرا درآمده است، یادآورشد: علاوه بر این طرح، سراهای محله محلات 20 گانه نیز ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی متناسب با فصل تابستان ارائه می کنند که شهروندان علاقه مند می توانند از این امکان و ظرفیت محلی بهره مند شوند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه