اخبار داغ

فرماندار میاندوآب:

هرگز تسلیم زورگویی دشمنان نخواهیم شد/ شهرداری بر لایروبی جوی ها و دفع زباله توجه داشته باشد

هرگز تسلیم زورگویی دشمنان نخواهیم شد/ شهرداری بر لایروبی جوی ها و دفع زباله توجه داشته باشد
فرماندار میاندوآب گفت: همه باید با اتحاد و همدلی در مقابل دشمنان ایستاده و همه دوستداران نظام برای پیشرفت تلاش کرده و هرگز تسلیم زورگویی دشمنان نخواهیم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، ناصر امیری امروز در سومین جلسه شورای اداری شهرستان در سخنانی با اشاره به موضوع برجام، اظهار کرد: برجام ثابت کرد که ما مطیع قوانین هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه هرگز تسلیم زورگویی آمریکا نخواهیم شد، افزود: همه باید با اتحاد و همدلی در مقابل دشمنان ایستاده و همه دوستداران نظام برای پیشرفت تلاش کنیم.

,

وی با تاکید بر اینکه باید با مفسدان اقتصادی مبارزه کرد، گفت: مشکلات اقتصادی داریم و باید با افراد و مفسدان اقتصادی مبارزه و با آنها برخورد کرد.

,

امیری هم چنین با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، بر لزوم تکریم ارباب رجوع تاکید و تصریح کرد: باید به ارباب رجوع با تکریم برخورد و مشکلات آنها را تا حد توان حل کرد، چرا که رضایت خداوند متعال در رضایت مردم است.

,

فرماندار میاندوآب با تاکید بر امر نظارت بر بازار، اظهار کرد: مسئولان اداره صنعت، معدن و تجارت بر بازار خرید و فروش در زمینه های مختلف نظارت لازم و کافی را داشته و با متخلفان برخورد انجام گیرد.

,

وی در ادامه با تاکید بر حفظ و صیانت از بیت المال، گفت: هم چنین لازم است مدیران برای پیگیری مصوبات، شخصا در کارگروه ها حضور داشته باشند.

,

امیری هم چنین با تاکید بر لایروبی جوی ها و دفع زباله، افزود: با توجه به قرار داشتن در فصل گرما از شهرداری انتظار می رود تا نسبت به دفع زباله و لایروبی جوی های آب، توجه ویژه داشته باشد.

,

فرماندار میاندوآب در پایان به مسئولان ادارات شهرستان تاکید کرد تا خرید  مورد نیاز خود را از شهرستان انجام داده و در این زمینه نیز در راستای حمایت از شعار سال و منویات مقام معظم رهبری، کالای ایرانی را تهیه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه