اخبار داغ

به مناسبت هفته مهارت ؛

تقدیر رئیس مرکز فنی حرفه ای شهرستان بندرگز از اصحاب رسانه

تقدیر رئیس مرکز فنی حرفه ای شهرستان بندرگز از اصحاب رسانه
صبح دیروز نشست خبری رییس فنی و حرفه ای بندرگز با اصحاب رسانه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کناره ، یوسفعلی مسعودی رئیس فنی حرفه ای شهرستان بندرگز در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه شهرستان برگزار شد اظهار داشت  : امروزه اشتغال یکی از مهم ترین مشکل جامعه است  و مراکز فنی حرفه ای بهترین گزینه برای کسب مهارت و ایجاد شغل است و وظیفه نیروهای مهرتی را بر عهده دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کناره ,

مسعودی گفت : در مرکز فنی حرفه ای شهرستان بندرگز 7 کارگاه و هرکدام با 10 رشته در حال فعالیت و اموزش  به متقاضیان کسب مهارت می باشند.

,

وی افزود : اکثر دانشجویان در دانشگاه ها مطالب تئوری یاد می گیرند ولی در عمل مهارتی ندارند که با حضور در مراکز فنی حرفه ای بر روی کار مسلط می شوند.

,

مسعودی با اشاره به اینکه فرهنگ مدرک گرایی یکی دیگر از مشکلات جامعه است  گفت : در مرکز بندرگز رشته هایی آموزش داده می شود که منجر به شغل  شود، حدد 60 درصد از افرادی که در مرکز فنی حرفه ای مهرتی کسب کردند ، مشغول به کار شدند.

,

رئیس فنی حرفاه ای بندرگز در گزارشی از عملکرد سال 96 این مرکز عنوان کرد: در سال 96،  1605 نفر آموزش داده شدند که معادل 24 هزار نفر ساعت می باشد همچنین  در طرح مهارت اموزی در محیط های واقعی 75 نفر اموزش داده و مجوز برایششان صادر شد.

,

وی ادامه داد : در حوزه کارورزی برای 16 نفر مجوز و دوره اموزشی برگزار شد.

,

وی تصریح کرد :  در 4 ماهه سال جاری نیز 550 نفر ثبت نام کرده و در فصل تابستان 4 دوره برای پر کردن اوقات فراقت دانش اموزان برگزار گردید.

,

رئیس فنی و حرفه ای شهرستان بندرگز در پایان نیز از اصحاب رسانه برای انتشار فعالیت ها و پیگیری مشکلات شهرستان با اهدای لوح ، تقدیر کرد و 6 مرداد روز ملی آموزش و پرورش و هفته جاری هفته " مهارت " را تبریک گفت .

,

maharat90431 1

, maharat90431 1,

 

,

maharat90431 1

, maharat90431 1,

maharat90431 1

, maharat90431 1,

maharat90431 1

, maharat90431 1,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه