اخبار داغ

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان:

وجین یکی از معیارهای ارزیابی کیفیت و کارایی کتابخانه است

وجین یکی از معیارهای ارزیابی کیفیت و کارایی کتابخانه است
حسین زاده گفت: وجین یکی از معیارهای ارزیابی کیفیت و کارایی کتابخانه هاست که با هدف روزآمد کردن منابع، شناسایی کتب مشمول طرح وجین، کنترل و هدایت رشد وتناسب موضوعی منابع کتابخانه و خروج منابع نامناسب و بدون مخاطب اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ محمد جواد حسین زاده مدیر کل کتابخانه های عمومی استان در رابطه با رف خوانی اظها رداشت: وجین یکی از معیارهای ارزیابی کیفیت و کارایی کتابخانه هاست که با هدف روزآمد کردن منابع، شناسایی کتب مشمول طرح وجین، کنترل و هدایت رشد وتناسب موضوعی منابع کتابخانه و خروج منابع نامناسب و بدون مخاطب اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: وجین منابع اطلاعاتی باعث حیات ورشد مجموعه کتابخانه همانند یک ارگانیسم زنده است و ایجاد شرایط دسترسی به منابع مفید با وجین منابع غیر روزآمد و غیر ضروری، استفاده بهینه از فضای کتابخانه ها، شناسایی منابع نیازمند جایگزینی، صحافی و تعمیر وآگاهی از نقطه ضعف مجموعه منابع کتابخانه از ضروریات انجام وجین در کتابخانه ها ست.

,

حسین زاده گفت: فرایند رف‌خوانی به ترتیب در کتابخانه‌ها و بر اساس برنامه زمان‌بندی مشخص شده، آغاز خواهد شد و کیفیت و دقت در انجام کار، لازمه فرایند رف‌خوانی است که با تلاش و همت کتابداران محقق خواهد شد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه