اخبار داغ

تشدید برخورد با متخلفان عمده فروش و توزیع کنندگان کالا در زنجان/ بازتوزیع کالاهای تولیدی استان از پایتخت به گرانی‌ها دامن می‌زند

تشدید برخورد با متخلفان عمده فروش و توزیع کنندگان کالا در زنجان/ بازتوزیع کالاهای تولیدی استان از پایتخت به گرانی‌ها دامن می‌زند
رئیس بازرسی و نظارت سازمان صنعت و معدن و تجارت استان زنجان گفت: بازتوزیع کالاهای تولیدی استان زنجان از عوامل گرانی‌های اخیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش برنامه‌های نظارتی در بر بازار استان زنجان اظهار کرد: بازار استانها وابسته به بازار تهران بوده و عمده کالاها تولید شده از تهران باز توزیع می‌شود یعنی کالایی که در استان زنجان تولید شده و دوباره از طریق تهران باز توزیع می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: گاهی افزایش‌های روزانه و لحظه‌ای از تهران القا می‌شود و از توزیع اجناس جلوگیری شده و با این روش سبب افزایش قیمت‌ها می‌شوند.

,

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت و معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه قیمت کالاهای اساسی مانند برنج تغییرات آنچنانی ندارند بیان کرد: قیمت برخی از کالاها مانند فولاد و لوازم خانگی نوسانات شدیدی دارد.

,

وی با بیان اینکه نظارت‌ها بیشتر به سمت عمده‌ فروشی‌ها و واحد‌های تولیدی است افزود: کنترل عمده فروشی‌ها اولویت برنامه‌های ما در استان خواهد بود و ستاد تنظیم بازار نیز به این موضوع تاکید دارد.

,

مسلمی با اشاره به اینکه برای برطرف کردن تنش‌هایی که در بازار ایجاد شده کنترل عمده فروشی‌ها و شرکت‌های توزیع کننده کالا مورد نظارت شدید قرار گرفته است خاطر نشان کرد: اگر در حال حاضر مستقیما به سراغ خرده فروشی‌ها برویم این امر در کنترل بازار تاثیر گذار نخواهد بود.

,

وی با بیان اینکه با متخلفان عمده فروشی‌ها و شرکت‌های پخش و واحد‌های تولید به شدت برخورد می‌شود عنوان کرد: برخورد با مباحث احتکار کالا نیز مد نظر جدی قرار گرفته و در صورت مشاهده و دریافت گزارش مورد بررسی شده و برخورد قانونی انجام خواهد شد.

,

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت و معدن و تجارت استان زنجان بیان کرد: یکی از واحد‌های تولیدی متخلف در یکی از شهرستانهای استان نیز در این راستا شناسایی شده و در این خصوص یک پرونده 600 میلیون تومان تشکیل شد.

,

وی با اشاره به اینکه از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده احتکار کالا برای ارائه گزارش با سامانه 124 تماس بگیرند ابراز کرد: در صورت دریافت گزارش در کمترین زمان بازرسان به محل مورد نظر اعزام شده و شرایط را بررسی می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه