اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان زنجان:

۴۷ نقطه حادثه خیز در استان زنجان شناسایی شدند/ بیشترین نقاط حادثه خیز شناسایی شده در محورهای خدابنده و بیجار است

۴۷ نقطه حادثه خیز در استان زنجان شناسایی شدند/ بیشترین نقاط حادثه خیز شناسایی شده در محورهای خدابنده و بیجار است
رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به شناسایی 47 نقطه حادثه خیز در محورهای استان زنجان گفت: رفع مشکل برخی از نقاط در دست بررسی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به شناسایی نقاط حادثه خیز در استان زنجان اظهار کرد: تاکنون 47 نقطه حادثه خیز در محورهای اصلی و فرعی استان زنجان شناسایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در برخی از محورها برطرف کردن نقاط حادثه خیز در دست اقدام است تصریح کرد: رفع مشکل نقاط حادثه خیز در برخی از محورها در انتظار اعتبار هستند.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه رفع 40 نقطه شناسایی شده باید به صورت بلند مدت برطرف شود ابراز کرد: برطرف کردن مشکل 7 نقطه نیاز به اقدام است.

,

وی خاطر نشان کرد: بیشترین نقاط حادثه خیز شناسایی شده در محورهای بیجار و خدابنده بوده و این نقاط هم محورهای اصلی و هم در محورهای فرعی قرار دارند.

,

شیرمحمدی با اشاره اینکه محورهای استان زنجان به صورت مستمر توسط پلیس راه رصد می‌شود عنوان کرد: همچنین نقاط پرحادثه در محورهایی روستایی استان نیز شناسایی می‌شود.

,

وی با بیان اینکه بیشترین عامل تصادفات در استان زنجان انسانی است افزود: میزان عوامل جاده‌ای در تصادفات حادثه ساز در استان زنجان صفر است.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه مشکل بسیاری از نقاط حادثه خیز برطرف شده است افزود: برطرف کردن نقاط حادثه خیز مانند دوبانده کردن و احداث پل در برخی‌ از محورها که نیاز به بار مالی بالایی دارد در انتظار اعتبار هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه