اخبار داغ

خطاب به صدا و سیمای کردستان؛

مردم، عزادار مدافعان امنیت هستند نه تشنه موسیقی !

مردم، عزادار مدافعان امنیت هستند نه تشنه موسیقی !
یکی از قطب های فرهنگی استان کردستان که حکم دانشگاه فرهنگی را دارد صدا و سیمای مرکز استان است. برنامه های متنوع فرهنگی توسط برنامه ریزان و دست اندرکاران صدا و سیما، تهیه و پخش می شود...
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، ما در این انبار گندم می گنیم                 گندم گرد آمده گم می کنیم

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

                                                                     اول ای جان دفع شر موش کن                  بعد از آن در جمع گندم گوش کن

,

 

,

یکی از قطب های فرهنگی استان کردستان که حکم دانشگاه فرهنگی را دارد صدا و سیمای مرکز استان است. برنامه های متنوع فرهنگی توسط برنامه ریزان و دست اندرکاران صدا و سیما، تهیه و پخش می شود؛ اما به قول مولوی (ره) که می گوید: نتیجه دفع نکردن آفت موش در انبار گندم، از بین رفتن گندم و نیروی ذخیره گندم است؛ به دلیل وجود آفات و آسیب های برنامه های صدا و سیمای مرکز استان که نتیجه مدیریت و نظارت ضعیف است، عملاً ثمره مورد انتظار از برنامه‌های این مرکز، حاصل نمی شود!

,

 

,

 

,

متاسفانه این روزها که مردم کردستان به حق داغدار شهادت 11 جوان برومند خود در حمله تروریستی به پایگاه مرزی مریوان هستند، صدا و سیمای مرکز کردستان از یک طرف پیام تسلیت صادر کرده و این حرکت غیرانسانی را محکوم می‌کند و از سوی دیگر بدون توجه به داغ دل خانواده های این عزیزان، پخش برنامه های شاد و موسیقی اولویت او می‌شود! به نظر می‌رسد در این میان بازار کاسبی سیاسی بیش از هر چیز دیگری ارزش دارد و به نوعی لگدمال کردن ارزش‌ها به پله‌های ترقی تبدیل می‌شود!

,

 

,

 

,

وقتی یازده جوان مظلوم و مدافع امنیت استان که تنها گناهشان دفاع از ناموس، آب و خاک این منطقه بود مورد حمله تروریستی دشمن قرار گرفتند و مظلومانه به شهادت رسیدند، بسیاری از مدیران و همین آقای مدیرکل صدا و سیما در همین زمان با آرامش خیال روی تخت و کنار کولر گازی آرمیده و برای آینده مدیریتی خویش و پست‌های بزرگتر و چرب و نرمتر خوابهای خوش می دیدند!

,

 

,

 

,

آقای مدیرکل فراموش کرده که به برکت خون همین شهدا است که اکنون وی مدیرکل است و بر صندلی مدیریتی تکیه زده است و شاید اگر خون شهدا به نردبان ترقی او تبدیل نشده بود، او هم مانند بسیاری از مردم عادی جامعه، شغلی داشت که درآمدش کفاف زندگی را نمی‌داد!

,

 

,

 

,

آیا مدیرکل صدا و سیمای استان کردستان بر این عقیده است که اگر در ساعات و ثانیه‌هایی که مادران و پدران و کردستانی‌ها داغدار 11 جوان پرپرشده  خود هستند، صداو سیمای استان با پخش برنامه های رقص و ترانه می‌تواند لقب منورالفکر به خود بگیرد! و مردم کردستان این کار او را تمجید می کنند؟! خیر، جناب مدیر سخت در اشتباهید چون مردم انقلابی کردستان این کار شما را سرزنش می‌کنند و آن راعملی نکوهیده می‌دانند! حداقل به احترام خون شهدا و به حرمت داغ دل مادران این 11 جوان برومند چند شبی پخش برنامه‌های شاد را متوقف می‌کردید، زمین که به آسمان نمی‌رسید! یا حداقل به خاطر ارتزاقی که خود و جمع کثیری از وابستگان خود از خون شهدا می‌کنید این کار نکوهیده را انجام نمی‌دادید، بخدا کسی شما را سرزنش نمی‌کرد.

,

 

,

 

,

آقای مدیرکل اگر فکر کرده‌اید که آمارهای ساختگی‌، گواه مدیریت خوب و موفق شما در صدا و سیمای مرکز کردستان است، سخت در اشتباهید چون اغلب مردم جامعه، محتوای برنامه های شما را سرگرم کننده می‌دانند! مثلا در همین برنامه «چریکه شو» برخی خوانندگان اشعاری را می‌خوانند که حتی در عروسی‌های محلی نیز شنیده نمی‌شود و آنقدر غیراخلاقی هستند که شنونده شرمش می‌شود که آن را گوش دهد چه برسد که بر زبان بیاورد و گویا شما پست‌های مدیریتی بالاتر و موقعیتهای سیاسی بهتر را بر پایه همین اشعار و برنامه‌ها، برنامه‌ریزی کرده‌اید اما یقین بدانید که این مسیری که شما در پیش گرفته‌اید مسیر رسوایی است و آبی نیست که بتوانید از آن ماهی بگیرید.

,

 

,

 

,

در پایان به شما توصیه می‌کنیم این اولین و آخرین میدان آزمون شما نخواهد بود به شرطی که در این منصب باقی بمانید! یقیناً راه شهادت در کردستان ادامه دارد و صدا و سیمای استان به جای اینکه مرهم داغ دل خانواده‌ها و مردم داغدار باشد حداقل نمک روی زخم آنها نپاشد!

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه