اخبار داغ

با حضور استاندار کردستان؛

مراسم سومین روز شهادت شهدای مریوان در مسجد جامع قروه برگزار شد+ تصاویر

مراسم سومین روز شهادت شهدای مریوان در مسجد جامع قروه برگزار شد+ تصاویر
امروز و در سومین روز شهادت شهدای مریوان ویژه برنامه ای در مسجد جامع شهرستان قروه و با حضور استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس، جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان مسئولین شهرستان و خیل عظیم مردم شهید پرور شهر قروه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، امروز و در سومین روز شهادت شهدای مریوان ویژه برنامه ای در مسجد جامع شهرستان قروه و با حضور استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس، ماموستا فایق رستمی نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری، جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه بیجار و مسئولین شهرستان قروه و خیل عظیم مردم شهید پرور شهر قروه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , کُردتودی،, کُردتودی،,  امروز و در سومین روز شهادت شهدای مریوان ویژه برنامه ای در مسجد جامع شهرستان قروه و با حضور استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس، ماموستا فایق رستمی نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری، جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه بیجار و مسئولین شهرستان قروه و خیل عظیم مردم شهید پرور شهر قروه برگزار شد.,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

در این مراسم ابتدا حجت الاسلام حسن باباییان امام جمعه شهرستان قروه طی سخنانی با بیان اینکه مجلس شهدا با مجالس ختم درگذشتگان متفاوت است اظهار داشت: امروز پدران این شهدا عزتمند هستند و به فرزندان خود افتخار می کنند.

,

 

,

وی با بیان اینکه باید جایگاه خود را بهتر بشناسیم افزود: امروز باید از شهدای خود یاد کنیم و بدانیم که این امنیت و آرامش به برکت خون شهدا ایجاد شده است.

,

 

,

, ,

 

,

باباییان خاطر نشان کرد: اگر چه دشمن غدار و خودفروخته جان جوانان ما را می گیرد اما اتحاد و یکپارچگی ما بیشتر از دیروز می شود و ما در برابر دشمن مستحکم تر از قبل می ایستیم.

,

 

,

در ادامه این مراسم ماموستا ملاهاشم نوری امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه با بیان اینکه ۱۱ شیرمرد و دلیرمرد کردستانی در دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی به شهادت رسیدند، گفت: برای فضیلت ارزش و جایگاه این شهدا همین بس که پیامبر اسلام (ص) میفرمایند که با ریخته شدن اولین قطره خون شهدا خداوند گناهان وی را می بخشد و شهید می تواند برای تمام اعضای خانواده خود در روز قیامت شفاعت کند و در فضیلت شهدا نیز همین بس که قرآن کریم می فرماید شهدا زنده هستند و در نزد خدا روزی داده می شوند.

,

 

,

, ,

 

,

وی ادامه داد: ای عزیزان و ای مسئولینی که امروز در این مجلس حضور دارید همگی ما باید این را بدانیم که در برابر خون شهدا و خانواده شهدا مسئول و مدیون هستیم

,

 

,

ماموستا نوری خطاب به دشمنان ایران اسلامی بیان داشت: تمامی دشمنان و وطن فروشان این را بدانند که ملت ایران اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران با یک چنین اعمال تروریستی و وحشیانه ای از موضع و استقامت خود کم نخواهد کرد بلکه چنین اعمالی اتحاد یکپارچگی و وحدت ملت را بیشتر می کند و ترک و کرد و بلوچ و عرب در کنار یکدیگر در این کشور در اتحاد و یکپارچگی هستند و این یکپارچگی در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی خود را نشان داده است.

,

 

,

, ,

 

,

وی ادامه داد: امروز بررسی وضعیت منطقه ما و کشور ما نیاز به بصیرت دارد امروز دشمن با تمام توان و با تمام قوا وارد میدان شده است و به شیوه های شیطانی مختلف به دنبال توطئه چینی برای انقلاب اسلامی است و ب دنبال ان است تا مردم و مسئولین را از هم جدا کند

,

 

,

ماموستا نوری افزود: دشمن میخواهد امروز مسئولین را به مسائل داخلی سرگرم نماید و توطئه های خود را عملی نماید که با مدیریت مدبرانه و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و رجال دلسوز این مملکت دشمن هیچوقت نخواهد توانست نقشه های شوم خود را عملی کند.

,

 

,

, ,

 

,

وی تصریح کرد:امروز انقلاب اسلامی ایران مفتخر است که با وجود ترکیبی از اقوام و مذاهب اسلامی در کشور در اوج اخوت و یکپارچگی است و بنابراین دشمن باید بداند انقلاب متعلق به تمام مردم ایران است و ملت ایران اسلامی رهبر خود را تنها نخواهند گذاشت.

,

 

,

به گفته نوری این راه راه دین مبین اسلام است که  قرآن آن را تبیین نموده است 

,

 

,

نوری ادامه داد:  مسوولین عزیز امروز باید احساس مسولیت خود را چندین برابر نمایند و اجازه ندهند دشمن ب روی مشکلات داخلی مانور دهد.

,

 

,

امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است

, امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است,

 

,

در ادامه این مراسم نیز حجت الاسلام والمسلمین علیرضا باباشاهی نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه شهادت زیباترین نوع مرگ می باشد که خداوند نصیب انسان می کند اظهار داشت: شهادت موهبتی الهی است که خداوند آن را تنها نصیب بندگان خاص خود می نماید.

,

 

,

, ,

 

,

وی افزود: ایران اسلامی و انقلاب اسلامی اهدافی الهی را دنبال می کند و به همین دلیل دارای دشمنان بسیاری است که در راس آنان استکبار جهانی قرار دارد.

,

 

,

باباشاهی خاطر نشان کرد: ما دارای دشمن قدرتمند و مکاری هستیم که از هیچ جنایتی برای مقابله با ایران اسلامی کوتاهی نخواهد کرد و ۴۰ سال است که به دنبال مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

,

 

,

وی ادامه داد: در طول این سال ها دشمن توطئه های بسیاری را رقم زده است اما انقلاب اسلامی ایران با ویژگی های الهی خود اجازه نداده است که دشمن به اهداف خود برسد.

,

 

,

به گفته باباشاهی دشمن باید بداند که مردم ایران اسلامی از ارزش هایی که به دست آورده است و از عزت و شرافت خود دست برنخواهد داشت

,

 

,

وی افزود: مردم ایستاده اند و دشمن نمی تواند تحلیل کند و نمی تواند بفهمد که ملت ایران اسلامی فرزند انقلاب و فرزند دفاع مقدس است و نمی تواند درک کند که شهدا را مادران شهدا به میدان نبرد در برابر دشمن میفرستند.

,

 

,

, ,

 

,

به گفته وی مردم ولی نعمت ما هستند و مسولین خادمان مردم هستند بنابراین باید مسوولین توجه بیشتری به مردم داشته باشند و در خدمت رسانی به مردم تلاش کنند.

,

 

,

وی به مقاومت در عراق و سوریه اشاره نمود و گفت: اگر ما در عراق و سوریه در برابر دشمن نمی ایستادیم امروز باید در داخل کشور با آنها می جنگیدیم

,

 

,

به گفته وی امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است و به لطف خدا در مجامع بین المللی از جانب قدرت برخوردار است.

,

 

,

در بخش پایانی این مراسم نیز پس از اجرای مداحی و سینه زنی از خانواده های شهدای شهرستان قروه دلجویی شد.

, در بخش پایانی این مراسم نیز پس از اجرای مداحی و سینه زنی از خانواده های شهدای شهرستان قروه دلجویی شد.,

 

,

, , ,

 

,

, , ,

 

,

, , ,

 

,

, , ,

 

,

, , ,

 

,

, , ,

 

,

, , ,

 

,

, , ,

 

,

, , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه