اخبار داغ

دبیر هیأت رئیسه مجلس:

قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان میدان دادن به جوانان است

قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان میدان دادن به جوانان است
دبیر هیأت رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در پست‌های مدیریتی تنها برای شهرداری‌های کلان شهر مانند تهران، مشهد، شیراز و .. است، گفت: با این قانون به جوانان میدان می دهیم که کارآمدی خود را نشان دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار نافع، با اشاره به تصویب طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: این قانون برای بازنشستگانی است که به عنوان مقامات در سطح سفرا، معاون وزرا، استانداران قرار دارند و با این قانون دیگر نمی‌توانند در پست‌های مدیریتی قرار بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی گفت: دولت دو ماه فرصت دارد که نسبت به اجرای قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان اقدام کند و افرادی جوان کارآمد و پرتلاش را جایگزین مقاماتی که در این پستها هستند، کند.

,

 

,

دبیر هیأت رئیسه مجلس گفت: این قانون مشمول حال  بازنشستگان بندهای الف، ب و ج ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری که شامل روسای سه قوه،‌ معاون اول رییس جمهور،‌ نواب رییس مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای نگهبان، وزرا، نمایندگان و معاونان رییس جمهور هستند، نمی‌شود.

,

 

,

وی گفت: این قانون مشمول حال مدیران دستگاه‌های اجرایی نمی‌شود و آن قانون خودش را دارد که برای افراد لیسانس 30 سال، فوق لیسانس 35 سال، ایثارگران 35 سال، رؤسای دانشگاه‌ها نیز قانون خود را دارد.

,

 

,

رنجبرزاده تأکید کرد: قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در پست‌های مدیریتی تنها برای شهرداری‌های کلان شهر مانند تهران، مشهد، شیراز و .. است.

,

 

,

وی اذعان داشت: این مصوبه مجلس در راستای جوانگرایی است و میدان دادن به جوانان است؛ قطعا" فرد جوان در مسئولیتی قرار گیرد، پویایی و نشاط و سرزندگی را با خود دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه