اخبار داغ

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز:

به علت افزایش قیمت قیر، تولید انحصاری آسفالت متوقف شد/ با دستور شهردار تبریز مناطق از بیرون آسفالت خریدند/ عملیات لکه‌گیری و درزگیری از هفته آینده آغاز می‌شود

به علت افزایش قیمت قیر، تولید انحصاری آسفالت متوقف شد/ با دستور شهردار تبریز مناطق از بیرون آسفالت خریدند/ عملیات لکه‌گیری و درزگیری از هفته آینده آغاز می‌شود
منیری‌فر گفت: از آنجایی که قیمت مواد اولیه بالا می‌رود و تولید آسفالت با مشکل مواجه می‌شود، با دستور شهردار مناطق موظف به خرید آسفالت شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج ،  حسن منیری‌فر  در پاسخ به این سوال که وعده‌ی شهردار تبریز در آغاز نهضت آسفالت به کجا رسید و علت تعلل در این حوزه چیست، ابراز داشت: کمبود آسفالت موضوعی کشوری است و تنها در تبریز محدود نمی‌شود اما با این وجود ما تمام تلاش‌مان را برای تهیه آسفالت می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی خاطرنشان ساخت: ماده اولیه قیر یعنی «وکیوم باتوم» در پالایشگاه تبریز تولید و جهت تبدیل به قیر به پالایشگاه‌های خصوصی ارسال می‌شود و شهرداری تاکنون برای تولید قیر کارخانه‌ای احداث نکرده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری آسفالت ندارد، تصریح کرد: این مشکل را حل کرده‌ایم و امروز نیز 2 هزار تن آسفالت به میدان آذربایجان و محدوده پاسداران ارائه خواهد شد.

وی بیان داشت: طبق دستور شهرداری تبریز تمامی مناطق موظف به خرید آسفالت از خارج از مجموعه شده‌اند تا مشکلی پیش نیاید، در ابتدا می‌خواستیم خودمان به صورت انحصاری آسفالت تولید کنیم اما از آنجایی که قیمت قیر هر روز بالا می‌رود، ترجیح دادیم نیازمان را با خرید تامین نماییم.

این مقام مسئول با بیان اینکه از هفته آینده آسفالت‌ریزی‌ها تدام خواهد یافت و تا زمان بارش برف و باران، ترمیم معابر پایان نمی‌پذیرد، توضیح داد: در تبریز جاده خاکی نداریم اما برای بهبود مسیرها قراردهایی جهت درزگیری منعقد شده است تا بیشتر لکه‌گیری صورت گیرد.

وی در پایان به کند و کاو ایستگاه‌های بی‌آرتی اشاره و اظهار کرد: کارگران به صورت شبانه‌روزی و علی‌رغم وجود ترافیک و تردد اتوبوس‌ها در حال فعالیت هستند و بعد از اتمام عملیات روبرداری، بتن‌ریزی خواهد شد.

انتهای پیام/

 
,

وی خاطرنشان ساخت: ماده اولیه قیر یعنی «وکیوم باتوم» در پالایشگاه تبریز تولید و جهت تبدیل به قیر به پالایشگاه‌های خصوصی ارسال می‌شود و شهرداری تاکنون برای تولید قیر کارخانه‌ای احداث نکرده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری آسفالت ندارد، تصریح کرد: این مشکل را حل کرده‌ایم و امروز نیز 2 هزار تن آسفالت به میدان آذربایجان و محدوده پاسداران ارائه خواهد شد.

وی بیان داشت: طبق دستور شهرداری تبریز تمامی مناطق موظف به خرید آسفالت از خارج از مجموعه شده‌اند تا مشکلی پیش نیاید، در ابتدا می‌خواستیم خودمان به صورت انحصاری آسفالت تولید کنیم اما از آنجایی که قیمت قیر هر روز بالا می‌رود، ترجیح دادیم نیازمان را با خرید تامین نماییم.

این مقام مسئول با بیان اینکه از هفته آینده آسفالت‌ریزی‌ها تدام خواهد یافت و تا زمان بارش برف و باران، ترمیم معابر پایان نمی‌پذیرد، توضیح داد: در تبریز جاده خاکی نداریم اما برای بهبود مسیرها قراردهایی جهت درزگیری منعقد شده است تا بیشتر لکه‌گیری صورت گیرد.

وی در پایان به کند و کاو ایستگاه‌های بی‌آرتی اشاره و اظهار کرد: کارگران به صورت شبانه‌روزی و علی‌رغم وجود ترافیک و تردد اتوبوس‌ها در حال فعالیت هستند و بعد از اتمام عملیات روبرداری، بتن‌ریزی خواهد شد.

انتهای پیام/

,

وی خاطرنشان ساخت: ماده اولیه قیر یعنی «وکیوم باتوم» در پالایشگاه تبریز تولید و جهت تبدیل به قیر به پالایشگاه‌های خصوصی ارسال می‌شود و شهرداری تاکنون برای تولید قیر کارخانه‌ای احداث نکرده است.

,

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری آسفالت ندارد، تصریح کرد: این مشکل را حل کرده‌ایم و امروز نیز 2 هزار تن آسفالت به میدان آذربایجان و محدوده پاسداران ارائه خواهد شد.

,

وی بیان داشت: طبق دستور شهرداری تبریز تمامی مناطق موظف به خرید آسفالت از خارج از مجموعه شده‌اند تا مشکلی پیش نیاید، در ابتدا می‌خواستیم خودمان به صورت انحصاری آسفالت تولید کنیم اما از آنجایی که قیمت قیر هر روز بالا می‌رود، ترجیح دادیم نیازمان را با خرید تامین نماییم.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه از هفته آینده آسفالت‌ریزی‌ها تدام خواهد یافت و تا زمان بارش برف و باران، ترمیم معابر پایان نمی‌پذیرد، توضیح داد: در تبریز جاده خاکی نداریم اما برای بهبود مسیرها قراردهایی جهت درزگیری منعقد شده است تا بیشتر لکه‌گیری صورت گیرد.

,

وی در پایان به کند و کاو ایستگاه‌های بی‌آرتی اشاره و اظهار کرد: کارگران به صورت شبانه‌روزی و علی‌رغم وجود ترافیک و تردد اتوبوس‌ها در حال فعالیت هستند و بعد از اتمام عملیات روبرداری، بتن‌ریزی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,
 
,
  •  
,
  •  
,
  •  
  • ,

     

    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه