اخبار داغ

سخنان کوبنده سردار سلیمانی مایه افتخار است/ امریکا اگر سرجای خود ننشینید منافع اش را از بین می بریم

سخنان کوبنده سردار سلیمانی مایه افتخار است/ امریکا اگر سرجای خود ننشینید منافع اش را از بین می بریم
ائمه جمعه استان همدان درخطبه های نمازجمعه این هفته؛ ضمن گرامیداشت سالروز اقامه اولین نمازجمعه و اهمیت و نقش آن در جامعه و جهانی شدن پیام حاج قاسم به ترامپ پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، درخطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته ؛ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، تقدیر از سخنان سردار سلیمانی در مراسم تجلیل از شهدای عملیات رمضان پرداختند.
شهرهمدان:
آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه ی همدان گفت : انسان باید به اندازه ی نیازش از امکانات استفاده کند ، اگر انسان بیشتر از نیاز خود از امکانات استفاده کند ، زندگی انسان را خراب می کند.
قران می فرماید بخورید و بیاشامید اما به اندازه نیاز ، اگر بیشتر از نیاز باشد انسان را بدبخت میکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
, شهرهمدان:,
,
,

وی ادامه داد : مگر یک منزل مسکونی چقدر باید بزرگ باشد ، در روایت داریم که اگر انسان مثلا به یک طبقه ساختمان نیاز دارد ، و از دو طبقه استفاده می کند ، در آن طبقه ی خالی شیتان سکونت می کند ، در استفاده از وسایل منزل هم همین طور است ، انسان باید به اندازه ی نیازش استفاده کند.

,

آیت الله محمدی بیان کرد : این برای من بسیار جالب است و برای خود من درس است ، من فکر میکنم سال های قبل از سال ۴۰ ماه رمضان بود ، ان موقع برادر من با رفیقشان تصمیم گرفتند و ما را به عنوان مبلغ به روستایی فرستادند ، انجا سیدی بود که در تهران سکونت داشت و شغلش این بوده که برای سرمایه داران تهران کار می کرد، او می گفت همسر ارباب من به ازای هر روز سال یک لباس می خریده! ایا این زیاده طلبی انسان پایان دارد؟

,

وی ادامه داد : دیروز در همین مکان شما از حضور حاج قاسم سلیمانی استقبال کردید وسخنرانی سردار عزیز ما بازتاب جهانی داشته و ایشان به امریکایی ها گفتند که اگر سرجای خودتان ننشینید منافع شما را از بین میبریم ، اینها اگر می توانستند حتما دست به کار میشدند ، قطعا هیچ کاری نمی توانستند بکنند .
شهرستان کبودراهنگ:

,
, شهرستان کبودراهنگ:,

امام جمعه کبودراهنگ حجت الاسلام والمسلمین باقری در خطبه های نماز جمعه ۵ مرداد ۹۶ ضمن گرامیداشت سالروز اقامه اولین نمازجمعه به فرمان امام خمینی (ره) به امامت آیت الله طالقانی و اشاره به اهمیت نماز جمعه و نقش آن در جامعه ، به منافقین و عملکرد آن ها در راستای ضربه به انقلاب پرداخت.

,

وی ضمن تشریح و گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد ، به اوضاع نابسمان اقتصاد کشور و وظیفه دولت در راستای رفع این مشکلات و بهبود وضع جوانان کشور اشاره کرد.

,

امام جمعه کبودراهنگ ضمن اشاره به روزجهانی شیرمادر و تبریک این روز افزود: برای آینده خودتان،مهر ومحبت و دلسوزی برای خانواده و عاشق اهل بیت ماندن کودکان باید از شیر مادر تغذیه کنند.

,

حجت السلام باقری به بیانات سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: آمریکا از هر راهی جهت نابودی ایران استفاده کرده و هرگز جرات ورود به کشور را پیدا نخواهد کرد و در پشت مرزها توسط نیروهای دلاور سپاه قدس نابود خواهند شد.

,

باقری ضمن تکریم حاج قاسم سلیمانی و اظهار داشت: با نفوذ داعش در مجلس و حرم امام در سال اخیر ، سربازان ولایت با جان فشانی جلوی آن ها را گرفته که نشانه ی گوشه ای از توانمندی سپاه قدس است.

,

دوستان یمنی با موشک ها توانستند کشتی های عربستانی را منفجر کنند و این حاکی از آن است که امروز زمان مذاکره نیست و کارزار کشور ها با موشک خواهد بود.
وی در انتها از نقش سردار سلیمانی به عنوان تکرار کننده تاریخ به عنوان سرباز علی زمان در راستای ریشه کنی معاویه زمان یاد کرد .

,
,

شهرستان قهاوند:

, شهرستان قهاوند:,

حجت الاسلام حاج حسین محققی در خطبه‌های نماز وحدت بخش شهر قهاوند بیان داشت، دکتر حاجی بابایی نماینده ای در تراز انقلاب است باید افرادی که در تراز ایشان هستند حفظ شوند .
وی گفت ،پروژه های که حتی در خواب هم دیده نمی‌شد قهاوند بتواند آنها را انجام دهد توسط دکتر حاجی بابایی در قهاوند به مرحله اتمام رسید
امام جمعه شهر قهاوند بیان داشت ،حدود هشتاد کیلومتر اوتوبان در قهاوند در حال راه‌اندازی است که از زحمات وجود آقای حاجی بابایی است
وی گفت ،آنچه برسراسلام ومسلمین بعد از پیامبر آمد بخاطر نشناختن جایگاه امامت وانحراف ازخط امامت بودکه تبعات ناگوارش هنوزهم ادامه دارد
وی افزود ،امام هشتم خودبعنوان یکی ازقله های امامت وهدایت دردفاع ازاندیشه وفرهنگ امامت ورهبری کارنامه ای درخشان وبی نظیرداشته اند
حجت السلام محققی گفت امروزهم اگر مواظبت نشود انحراف ازمسیرولایت می تواند صدمات جبران ناپذیری به نظام و کشور وارد نماید
وی گفت ،امروزجماعتی معلوم الحال به اسم نقد به راحتی دراعتقادمردم به رهبری وکارآمدی ولایت تشکیک ایجادمی کنند.

,
,
,
,
,
,
,

وی گفت ،درحالی که شخصیت های مطرح دنیااعتراف می کنندتاایران ازچنین رهبری برخورداراست دشمنان نظام به اهداف خودنخواهندرسید
حجت‌الاسلام محققی افزود ،نقدهمراه باحرمت شکنی وتضعیف رهبری که نتیجه ای جزتضعیف نظام وکشورنداردکجایش نقداست؟
وی گفت امروزاگردرحوزه هایی چون اقتصاد و معیشت مردم مشکل وجوددارد
محققی بیان داشت فقط وفقط برای اینست که مسئولان وتصمیم سازان درآن عرصه هابه رهنمودهاوهشدارهای رهبری توجه ننموده اندودشمن نیزازهمین خلأکمال بهره برداری راکرده است
وی گفت امروزنبایدبه خاطراشتباهی که دیگران مرتکب شده اندرهبری مقصرجلوه داده شود

,
,
,
,
,

وی بیان داشت درشناخت جامعه نسبت به رهبری درحکومت دینی وشیوه اداره جامعه توسط ولی فقیه ضعف هایی وجودداردکه دشمن سوء استفاده می کند
وی گفت بایددرارتقاء معرفت جامعه نسبت به معنی ومفهوم رهبری درحکومت دینی کاروتلاش مضاعف صورت گیرد
وی افزود تاچنین باوری درذهن جامعه شکل نگیردکه بارتشخیص وانتخاب مردم واشتباه مسئولان رابایدرهبری به دوش بکشد
امام جمعه قهاوند بهترین وکم هزینه ترین راه برای اداره جامعه  بالابردن سطح آگاهی وبصیرت مردم درانتخاب صحیح مسئولان وبرای کنترل مدیران دخالت ومشارکت ومطالبه مردم دانست .
وی گفت سخنرانیهای متعددرهبری هم کارکرداصلیش روشنگری ورشدفهم وشم سیاسی مردم می باشد
شهرستان اسدآباد:

,
,
,
,
,
,

امام جمعه اسدآباد:

, امام جمعه اسدآباد:,

سخنان کوبنده سردار سلیمانی مایه افتخار است/ نماز جمعه دشمن شکن و تبلور سیاست و دیانت در اسلام است

, سخنان کوبنده سردار سلیمانی مایه افتخار است/ نماز جمعه دشمن شکن و تبلور سیاست و دیانت در اسلام است,

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه های نماز جمعه شهر اسدآباد، با تاکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، اظهار کرد: حضرت علی(ع) فرمودند که با داشتن عفت شهوتها ضعیف میشود و گناهش سبک تر شده و در مقابل خداوند قدر و عظمت بالایی دارد.

,

وی تاکید کرد: جوانان در امر ازدواج به دنبال افراد با عفت و باایمان هستند؛ بنابراین دختران ما باید خود را از گناهان دور بدارید و عفت خود را نگه دارند.

,

امام جمعه اسدآباد با اشاره به سالروز اولین نماز جمعه، یاد و خاطره آیت الله حمزه ای اولین امام جمعه اسدآباد را گرامیداشت و گفت: نماز جمعه تبلور و تجلی حقیقی سیاست و دیانت در اسلام است و با وحدتی که در جامعه ایجاد میکند، جایگاه رفیعی دارد و مدافع دولتهای اسلامی است.

,

وی تصریح کرد: نماز جمعه از برکات انقلاب اسلامی و پشتوانه ای برای نظام اسلامی است که بدون دعوت انجام می شود.

,

حسینی مجد به سخنان خصمانه وزیر امور خارجه در 30 تیرماه اشاره کرد و گفت: آنان از عظمت ایران ناراحت و عصبانی اند و کارشان این است که اینگونه سخنان خصمانه ای داشته باشند.

,

وی به یادواره شهدای عملیات رمضان و سخنان سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: این سردار دلاور سخنان کوبنده ای داشت که مایه افتخار است.

,

حسینی مجد به عملیات مرصاد اشاره کرد و گفت: اسدآبادی ها در این عملیات خوب درخشیدند و شهدای زیادی تقدیم انقلاب شد.

,

شهرستان نهاوند:

جمهوری اسلامی با اقتدار و عزتمندی در مقابل تهدیدات آمریکا ایستاده است


امام‌جمعه نهاوند گفت: تهدیدات آمریکایی ها به دلیل اقتدار و عزتمندی جمهوری اسلامی ایران است که نقشه های آنها را در منطقه خنثی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: در سالهای بعد از انقلاب اسلامی آمریکایی ها همواره ملت ایران را تهدید کرده اند که با پاسخ محکم کشورمان مواجه شوند.

وی اظهار داشت: تهدیدات اخیر ترامپ هم در راستای همان مواضع خصمانه آمریکایی ها است که مسئولان کشورمان به خوبی جواب این تهدیدات را دادند.

امام جمعه نهاوند افزود: ترامپ باید بداند او هم مانند روسای پیشین جمهور آمریکا راه به جایی نخواهد برد و همانطور که امام راحل فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی بیان داشت: جمهوری اسلامی با اقتدار و عزتمندی و با مقاومت مردم تا امروز همه نقشه های آمریکا را در منطقه خنثی کرده است.

مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه انقلاب اسلامی گفت: نماز جمعه از برکات انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام/

, شهرستان نهاوند:

جمهوری اسلامی با اقتدار و عزتمندی در مقابل تهدیدات آمریکا ایستاده است
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه