اخبار داغ

اعلام نفرات برتر بخش آقایان مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف

اعلام نفرات برتر بخش آقایان مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف
نفرات برتر بخش آقایان چهل و یکمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف و امورخیریه استان کردستان اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، نفرات برتر بخش آقایان چهل و یکمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف و امورخیریه استان کردستان معرفی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,


در بخش آقایان رشته قرائت تحقیق حسین عبدالملکی و میلاد امانی هر دو از سنندج و روح‌الله حیدری از قروه عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

,
,


در رشته قرائت ترتیل نفر اول فواد مولودی از سنندج ، نفر دوم محمود مردوخیان از سنندج و نفر سوم شاکر ملکی از سنندج عناوین برتر را کسب کردند و در رشته اذان زانیار بازیار از شهرستان مریوان ، حمزه آقا علی از قروه، محمد جواد قوامی از قروه مقام‌های برتر را از آن خود کردند.

,
,


در رشته دعاخوانی حسن صادقی از قروه ، سجاد عزیزپور از بیجار و محمدرضا اطاعتی فرد از بیجار رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

,
,


در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم نفر اول ایوب کوهی از سنندج، میلاد علی نیا از بیجار و زانکو آشکار از سقز مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند و در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم ماموستا جلال مرادی، رسول افراغی از سقز، امیر محمدی از بانه موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

,
,


ادریس میرکی از سنندج، محسن گوهری از بانه، اسامه رحمانزاده از سقز در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم عناوین اول تا سوم را ازآ ن خود کردند و در حفظ کل قرآن کریم مصطفی سپهر از سقز، شیرزاد فلاحی از بانه، امین فتحی از بانه موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه