اخبار داغ

امام جمعه اسدآباد:

باید منکر "نزولخواری" را از جامعه اسدآباد برچید

باید منکر "نزولخواری"  را از جامعه اسدآباد برچید
امام جمعه اسدآباد یکی از معضلات فرهنگی در شهرستان را بحث نزولخواری دانست و گفت: نزولخواری از سوی افراد به یک معضل تبدیل شده که باید همه دست به دست هم دهند تا نزولخواران از عواقب کار خود و گاه بزرگی که مرتکب می‌شوند، مطلع شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  نافع، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد صبح امروز در شوراهای فرهنگ عمومی و قرآنی شهرستان اسدآباد، با تأکید بر احیاء و رونق برنامه های قرآنی، اظهار کرد: این یک ضایعه بزرگ است که بعداز 40 سال از عمر انقلاب اسلامی ما هنوز در خصوص قرآن کمبود داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی با تأکید بر قوت بخشیدن به مجامع قرآنی، تصریح کرد: 7 سالی است که در مسجد جامع شهر اسدآباد در ماه مبارک رمضان محفل جزء خوانی قران برگزار می‌شود و استقبال خوبی از سوی مردم شده است.

,

 

,

امام جمعه اسدآباد یکی از معضلات فرهنگی در شهرستان را بحث نزولخواری دانست و گفت: اینکه باید بانک‌های ما به بانک اسلامی تبدیل شوند، شکی نیست اما امروز بحث نزولخوار از سوی افراد به یک معضل تبدیل شده که باید همه دست به دست هم دهند تا نزولخواران از عواقب کار خود و گاه بزرگی که مرتکب می‌شوند، مطلع شوند.

,

 

,

وی تأکید کرد: امروز نزول خواری یک منکر است و باید نزولخوار را از آن نهی کرد که این امر نیاز است آنانی که نزول می‌گیرند، نسبت به نزول دهنده شاکی شده و دستگاه قضا در این باره تصمیم قاطع بگیرد.

,

 

,

حسینی مجد از اهداء یک زمین  به مساحت 800 مترمربع در شهر آجین از سوی خیری به نام آقای فغانی خبر داد و گفت: باید برای فعالیت‌های قرآن خیرین را به این سمت سوق دهیم.

,

 

,

فرماندار اسدآباد هم با اشاره به اینکه قوانین ما نشأت گرفته از قرآن است و باید از آن به عنوان یک راهنما استفاده شود، گفت: باید علاوه برآموزش عمومی قرآن به سمت آموزش تخصصی پیش برویم و این امر باید در قالب اخلاق اداری و یک صبحانه کاری از ادارات ما آغاز شود.

,

 

,

کریم حمیدوند تصریح کرد: برای هر قشری باید متناسب با سن و سالش مسئله تخصصی قرآن را مطرح کرد.

,

یکی  از اساتید و قاریان قرآنی اسدآباد نیز با گلایه از مسئولان، تظهار کرد: ما دلی پر از غم و غصه برای قرآن داریم چرا ککه نه تنها باید ارگانهای فرهنگی بلکه دیگر اراانها نیز بحث قرآن را ارزش کار قرار دهند نه در حاشیه!

,

 

,

بیژن نصرتی تصریح کرد: امروز در سطح شهرستان 30 پایگاه قرآنی فعالیت دارد که 5 الی 6 مورد از آنها در شهر است و این در حالی است که مربان قرانی ما با دست خالی و هزینه شخصی در حال فعالیت هستند.

,

 

,

وی گفت: امیدواریم مسئولان ما آنقدر که نسبت به مسائل سیاسی، صولگرایی و اصلاح طلبی تعصب دارند، کمی هم در زمینه قران خرج و هزنیه کنند.

,

 

,

نصرتی خاطرنشان کرد:  بیش از 25 سال است که در پایگاه های قرآنی فعالیت می‌کنیم و چشم مان به در خشک شد که مسئولی قدمی به این پایگاه‌ها بردارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه