اخبار داغ

رئیس مرکز رسانه‌های قفقاز در روزنامه "استار" ترکیه نوشت؛

نگرش ترکیه در تضاد با سیاست‌های منطقه‌ای اسرائیل است/ همکاری با ایران و روسیه، تنها راه مقابله اهداف رژیم صهیونیستی

نگرش ترکیه در تضاد با سیاست‌های منطقه‌ای اسرائیل است/ همکاری با ایران و روسیه، تنها راه مقابله اهداف رژیم صهیونیستی
سئویل نوری اوا گفت: مسدود شدن مجاری دیپلماتیک ترکیه با آمریکا به فراهم شدن زمینه‌‌های لازم برای تحقق اهداف نژادپرستانه و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی کمک می‌کند و تداوم همکاری با تهران و مسکو در سوریه می‌‌تواند عامل تخریب نقشه‌‌های این رژیم اشغالگر در منطقه باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آناج؛ سئویل نوری اوا، روزنامه نگار و تحلیلگر منطقه‌ای با انتشار مقاله‌‌ای تحت عنوان "توییت ترامپ، بازی اسرائیل و دیدار اردوغان با پوتین" در روزنامه استار نوشت: واکنش ترکیه به رفتار نژادپرستانه اخیر رژیم صهیونیستی (تصویب کشور یهود) و نگرش ترکیه نسبت به فلسطینی‌ها از موانع تحقق نقشه‌‌های رژیم اشغالگر قدس در منطقه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی بیان کرد: نوع نگرش ترکیه به ایران نیز موجب اختلال در سیاست‌‌های منطقه‌‌ای آمریکا می‌‌شود به طوری که شاهدیم آنکارا با همسایه و شریک تجاری مهم دانستن تهران، خیال برآورده کردن خواست مقامات کاخ سفید مبنی بر تحریم نفتی ایران را ندارد.

,

این کارشناس سیاسی نزدیک به حزب حاکم ترکیه افزود: ترکیه و آمریکا دو کشور متحد در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) هستند و به رغم داشتن اختلاف‌‌های گوناگون در بحران‌‌های منطقه‌‌ای، تمایلی جدی برای افزایش تنش در روابط دو طرفه ندارند اما فاصله بیشتر این دو کشور بی‌‌تردید تل آویو را خوشحال‌تر می‌‌کند.

,

نوری اوا تاکید کرد: هر یک از اختلافات موجود میان آنکارا و واشنگتن از جمله در موضوع فلسطین و تحریم نفتی علیه ایران می‌تواند روابط دو کشور را با چالشی جدی مواجه کند که در این شرایط رژیم اشغالگر قدس بیشترین بهره را خواهد برد به طوری که امروز می‌توانیم به وضوح ببینیم که تل آویو تلاش گسترده‌ای را در تخریب روابط این دو متحد در ناتو انجام می‌دهد.

,

وی تصریح کرد: ترکیه به خوبی آگاه است که مسدود شدن مجاری دیپلماتیک خود با آمریکا به فراهم شدن زمینه‌های لازم برای تحقق اهداف نژادپرستانه و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی کمک می‌‌کند و تداوم همکاری با تهران و مسکو در سوریه می‌تواند عامل تخریب نقشه‌های این رژیم اشغالگر در منطقه باشد.

,

رئیس مرکز رسانه های قفقاز در پایان اتخاذ سیاستی متعادل در امور خارجه از سوی ترکیه را به منظور حفظ روابط خود با آمریکا و نیز از سوی دیگر تداوم همکاری با ایران و روسیه را لازمه مقابله با اهداف رژیم غاصب صهیونیستی دانست و گفت: آنکارا به خوبی از این موضوع آگاه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه