اخبار داغ

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان:

خبرنگاران نباشند، ما به خواب زمستانی می‌رویم

خبرنگاران نباشند، ما به خواب زمستانی می‌رویم
مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گفت: در شرایط امروز کشور باید نسبت به اطلاع رسانی و روابط عمومی بیشتر توجه داشت و یکی از عوامل موفقیت کشورهای توسعه یافته در این زمینه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،  اسدالله ربانی در نشست هماهنگی روابط عمومی های دستگاهای اجرایی شهرستان اسدآباد با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در ادارات با اشاره به اینکه ما نسبت به اقدامات انجام شده دولت آقای روحانی غافل بوده و نتوانستیم به جامعه معرفی کنیم، گفت: اسدآباد در زمینه تشکیل مجمع روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی پیشتار است و البته در اطلاع رسانی نیز خوب عمل کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع، ,

 

,

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان با اشاره به تشکیل شورای اطلاع رسانی، گفت: در این شورا بحث‌های مختلف مدیران، رسانه و روابط عمومی دیده شده است که تعاملی بین این سه قشر باشد.

,

 

,

وی با اشاره به روز خبرنگار، انتظار می‌رود که مسئولان روابط عمومی با ارتباط گیری بیشتر با رسانه‌ها و خبرنگاران برنامه‌هایی را برای این عزیزان داشته باشند و از زحمات یکساله انان قدردانی شود.

,

 

,

ربانی با بیان اینکه مسئول روابط عمومی که علاقه ای به فضای مجهزی ندارد و یا نیست، باید در گوشه دیگری از اداره مسئولیت بگیرد چرا که می‌توان از این فضا به نفع دولت و در ایجاد نشاط آفرینی و امید و البته اطلاع رسانی خوب از اقدامات دولت اقدام کرد.

,

 

,

وی از برگزاری دوره های آموزشی سواد رسانه ای، عکاسی، خبری تحلیلی برای روابط عمومی‌ها خبر داد و گفت: مسئول روابط عمومی باید به این امور مجهز باشد و 40 سالگی انقلاب را هرچه بهتر برجسته کند.

,

 

,

فرماندار شهرستان اسدآباد هم روابط عمومی را پیشانی و مغز متفکر ادارات خواند و گفت: کار روابط عمومی‌ها در جایگاه خود از کار فرماندار مهم‌تر است و مسئولان این حوزه‌ها می‌تواند با اطلاع رسانی خوب مردم را نسبت به جایگاه و برخورد و درخواست‌هایشان آشنا کنند.

,

 

,

کریم حمیدوند با اشاره به وجود تسهیلات اشتغال روستایی، گفت: روابط عمومی ها می‌توانستند با اطلاع رسانی خوب در این زمینه افراد سرمایه گذار و جویای کار با طرحهای مناسب را برای دریسافت تسهیلات معرفی کنند.

,

 

,

وی با بیان اینکه روابط دست راست مدیر است نه چپ؛ خاطرنشان کرد: مدیران روابط عمومی باید با ایجاد کانال‌های ارتباطی در پیام رسان های داخلی نسبت به خدمات انجام شده دولت اطلاع رسانی داشته باشند.

,

 

,

فرماندار شهرستان اسدآباد با تأکید بر اینکه روابط عمومی‌ها باید میز خدمت را در ادارات جدی بگیرند، گفت: باید نسبت به امور شهرستانی تعصب داشته باشید.

,

 

,

وی با تأکید بر اینکه مطبوعات مهم هستند، گفت: خبرنگاران نباشند، ما در خواب زمستانی می‌رویم  و آنان باید صدای مردم را به گوش ما برسانند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه