اخبار داغ

حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در کنار مردم

حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در کنار مردم
در شرایط آشفتگی بازار، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جمع کسبه پاساژ بهارستان و خیابان ارتش شمالی تبریز حضور یافته تا از نزدیک در مورد مشکلات آنان به گفتگو بنشیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ائل، این روزها با التهاب بازار ارز و طلا و بالا رفتن افسار گسیخته قیمت کالاها که منجر به سخت شدن معیشت مردم شده، بازار نیز با رکود شدیدی مواجه گشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ائل,

وقتی همچنان خبری از مسئولین دولتی نیست

,

بسیاری از کسبه و اصناف به وضع موجود اعتراضات داشته و خواستار سامان بخشیدن به مشکلات تقتصادی از سوی مسئولین می باشد.

,

روند اعتراضات بازار به گونه ای بوده که در ماه های اخیر عده ای با سواستفاده از مطالبات بر حق آنها و دخالت تعدادی از نیروهای منافقین، این مطالبات را به انحراف کشاندند.

,

متاسفانه در بین اعتراضات اصناف، خبری از حضور مسئولین دولتی در میان مردم و بازاریان نبود تا هم صدای مردم را بشنوند و هم دلگرمی مردمی بودن را به بازاریان منتقل کنند.

,

در شرایطی که آشفتگی بازار و بالار رفتن لحظه ای نرخ ارز و طلا بر قیمت کالاهای اساسی و روند کار اصناف تاثیر گذاشته، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در جمع کسبه پاساژ بهارستان و خیابان ارتش شمالی تبریز حضور یافته تا از نزدیک در مورد مشکلات آنان به گفتگو بنشیند.

,

کمتر کسی تصور می کرد در این بلبشوی اقتصادی، مسئولی پای حرف بازاریان و مردم بنشیند

,

عصر دیروز (دوشنبه) با امام مردمی تبریز همراه شدیم تا سری به اصناف و کسبه بزنیم. از همان لحظه ورود سید شریف به محوطه پاساژ، همگی غافلگیر شده و بهت زده، او را به هم نشان می دهند. شاید کمتر کسی تصور می کرد که در این بلبشوی اقتصادی، مسئولی به خود جرات بدهد که پای حرف بازاریان و مردم بنشیند؛ اما حجت الاسلام آل هاشم تمام معادلات برخی مسئولین بی خیال را بر هم زده و با تداوم مشی مردمی بودن خود، باز هم جور مدیران استانی را کشید.

,

امام جمعه تبریز در مدت زمان قریب به دو ساعته، با اصناف متعددی چون فروشنده لوازم ورزشی، خیاطی، ابزارآلات، کتابفروش، کفاش و بزار و... دیدار داشته و با آرامش و حوصله انتقادات و گلایه های آنها را شنید. نقدهایی که از گرانی ها و کاهش قدرت خرید مردم و رکود بازار حکایت داشته و داد همه را در آورده بود.

,

یکی از کسبه: بقیه مسئولین هم باید شجاعت شما را داشته باشند

,

بدون استثناء همه اصناف و کسبه از بی برنامگی و بی تدبیری مسئولین امر در تنظیم بازار و کنترل قیمت ها گلایه داشته و با زبان صریح و البته صمیمی به امام جمعه تبریز منتقل می کردند و حجت الاسلام آل هاشم نیز بیشتر سعی داشت تا شنونده باشد تا حداقل دلگرمی برای خالی شدن دردهای انباشته رزمندگان عرصه اقتصادی شود.

,

یکی از انصاف که دلی پر از آشفتگی اقتصاد و بی خیالی مسئولین داشت؛ با دیدن سید شریف می گفت بقیه مسئولین هم باید شجاعت شما را داشته باشند و در این وضعیتی که معیشت مردم سخت شده، به جمع مردم و اصناف آمده و سری بزنند؛ اما آنها کجایند؟

,

امام جمعه تبریز ضمن خداقوت به همه کسبه، با زبان صمیمی و امیدآور، بر لزوم تصمیم گیری سریع مسئولین جهت حل مشکلات اقتصادی کشور تاکید داشته و هشدار داد که نباید مطالبات برحق مردمی، بهانه ای برای سواستفاده دشمنان ایجاد کند.

,

در شرایطی که بحران اقتصادی بر بازار غلبه کرده و معیشت مردم با مشکل جدی مواجه گردیده، انتظارات از مسئولین اجرایی و متولیان امر بیشتر می شود تا در میان مردم باشند اما گویی ترس از روبرو شدن با ولی نعمتان، مانع از این اقدام می شود؛ اما سید شریف باز هم به مسئولین نشان داد که به میان مردم آمدن سخت نیست و ترسی هم ندارد چون مردم اگر بدانند مسئولین تلاش می کنند؛ این تلاش را می ستایند و بر مشکلات تحمل می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه