اخبار داغ

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی:

دشمن روی عملیات روانی برنامه ریزی کرده است/تمام پایگاههای آمریکا در تیررس جمهوری اسلامی قرار دارد

دشمن روی عملیات روانی برنامه ریزی کرده است/تمام پایگاههای آمریکا در تیررس جمهوری اسلامی قرار دارد
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: امروز دشمنان روی عملیات روانی به ویژه در حوزه اقتصاد و فرهنگ برنامه ریزی می کنند و در این زمینه باید لباس مقابله با عملیات روانی پوشیده و ضعیف عمل نکرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در جریان سفر یک روزه خود به میاندوآب در دیدار با فرمانده و کارکنان این سپاه، اظهار کرد: در طول چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی؛ استکبار جهانی همواره به دنبال دشمنی بوده و امروز نیز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را دشمنان بر نمی تابند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: ما در حوزه جنگ سخت دارای تجربیات گرانبهایی بوده و دشمن به این نتیجه رسیده که تقابل با نظام اسلامی در حوزه جنگ سخت، صدمات جبران ناپذیری به آنها وارد می کند.

,

وی با اشاره به اقتدار و توانمندی دفاعی جمهوری اسلامی ایران، افزود: امروز تمام پایگاه های آمریکا در تیررس جمهوری اسلامی قرار داشته و نیز در عرصه های مختلف مانند تولید موشک و… نیز از توانمندی و اقتدار برخوردار هستیم.

,

سردار شهسواری با بیان اینکه تهدید نظامی دشمنان بلوفی بیش نیست، تصریح کرد: اگر کشور ضعیفی بودیم آمریکا این همه انرژی خود را صرف نمی کرد.

,

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دشمن به عملیات روانی روی آورده است، اظهار کرد: امروز دشمنان روی عملیات روانی به ویژه در حوزه اقتصاد و فرهنگ برنامه ریزی می کنند و در این زمینه  باید  لباس مقابله با عملیات روانی پوشیده و ضعیف عمل نکرد.

,

وی به موضوع برجام نیز اشاره ای داشت و افزود: در بحث برجام تمام فرمایشات و پیش بینی های مقام معظم رهبری محقق شد و کسانی هم که مدام از تعامل با آمریکا حرف می زدند به این نتیجه رسیدند که آمریکا غیرقابل اعتماد است.

,

سردار شهسواری با بیان اینکه در ۴۰ سال گذشته از تنگه های سخت تر از شرایط کنونی به سلامت عبور کرده ایم؛ گفت: در صحنه عملیات روانی دشمن به دنبال تزلزل اندیشه های اعتمادی و اعتقادی است و دائم آیه یاس و ناامیدی می خواند.

,

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه وظیفه افسران جنگ نرم در این صحنه سنگین و تاثیرگذار است، افزود: هر کس در این برهه یک وظیفه دارد و آگاهسازی مردمی و ایجاد روحیه نشاط و امید یک امر مهم است.

,

وی تصریح کرد: باید با آگاهسازی به مقابله با عملیات روانی دشمنان در عرصه اقتصاد و فرهنگ رفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه