اخبار داغ

تداوم فشار بر محبوسین اسلامگرا در جمهوری آذربایجان؛

انتقال حاج آبگول سلیمان اف به سلول انفرادی از یک ماه قبل

انتقال حاج آبگول سلیمان اف به سلول انفرادی از یک ماه قبل
حاج آبگول سلیمان اف، الهیات شناس جمهوری آذربایجان که در سال ۲۰۱۱ به حبس محکوم شده هم اکنون در سلول انفرادی زندان شماره ۲ بسر می برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج ، وکیل حاج آبگول سلیمانف در مورد ملاقات با موکل خود در زندان گفت: حال عمومی حاج آبگول خوب بوده و وی در سلامت بسر می برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گفته وی، محل زندان حاج آبگول نزدیک به یک ماه است تغییر یافته و قرار بود شنبه گذشته وی به بند عمومی زندان منتقل گردد ولی متاسفانه این امر محقق نگردیده است.

,

وی در همین زمینه افزود: بنده طی ملاقاتی که با رئیس زندان داشتم علت این امر را جویا شدم که وی این تصمیم را در حیطه اختیارات خود دانسته و خبر مربوط به سفارشی بودن این امر را تکذیب کرد.

,

رامین بایرام اف روزنامه نگار آذربایجانی و از بستگان حاج آبگول در مصاحبه با پایگاه اینترنتی اسلام آذری گفت؛ الحمدالله وضعیت ایشان خوب بوده ولی انتقال وی به بخش عمومی زندان  بستگی به شرایط  مربوط به وقایع اخیر و اوضاع کلی کشور برمی گردد.

,

بایرام اف افزود؛ دلیل اصلی که وی را به بند عمومی زندان منتقل نمی کنند جلوگیری از انتقال پیام های وی از زندان به دینداران است.

,

وی گفت: محدودیت های ایجاد شده برای حاج  آبگول نگرانی هایی را برای جامعه دینی جمهوری آذربایجان به وجود آورده است که به همین دلیل هر روز شاهد مراجعه مردم به محل حبس وی هستیم.

,

بایرام اف ابراز امیدواری کرد، هر چه سریعتر شاهد حذف این محدودیت ها برای حاج آبگول  باشیم زیرا ایشان  هیچ ارتباطی با حوادث اخیر کشور ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه