اخبار داغ

پلیس نهاوند با حمل کنندگان سلاح سرد برخورد قاطعی خواهد داشت/ دستگیری چند نفر در رابطه با استفاده از سلاح سرد

پلیس نهاوند با حمل کنندگان سلاح سرد برخورد قاطعی خواهد داشت/ دستگیری چند نفر در رابطه با استفاده از سلاح سرد
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: پلیس شهرستان نهاوند با حمل کنندگان سلاح سرد برابر قانون برخورد قاطعی خواهد داشت و در این رابطه نیز چند نفر دستگیر شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، سرهنگ احمد ساکی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در جلسه ای که بین فرماندهان و مدیران پلیس نهاوند با دادستان برگزار شد؛ مقرر شد پلیس برابر قانون با قاطعیت نسبت به دستگیری افرادی که سلاح های سرد مانند چاقو، قمه و ..حمل می کنند اقدام کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی اظهار داشت: حمل سلاح سرد توسط افراد برابر قانون ممنوع و جرم محسوب می شود و اگر رویت و مورد استفاده قرار بگیرد بعنوان جرم مشهود با قاطعیت با افراد متخلف برخورد می شود.

,

فرمانده انتظامی نهاوند افزود: پلیس با افرادی که از سلاح های سرد در درگیری، نزاع و شرارت استفاده می کنند و یا باعث ایجاد رعب و وحشت مردم و سلب آسایش و امنیت مردم می شوند، برابر قانون به کارگیری سلاح برخورد قاطعانه می کند.

,

وی عنوان کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد در جهت حفظ و برقراری امنیت و آسایش مردم در تفرج گاه ها، معابر و خیابان ها و اماکن عمومی با خودروها و موتور سیکلت های هنجار شکن که با سرو صدا، حرکات مارپیچ، آلودگی صوتی، کورس گذاشتن و ... برخورد و ضمن توقیف وسیله نقلیه، افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شوند.

,

ساکی گفت: در همین راستا در طرح ارتقا امنیت اجتماعی باهدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان 4 نفر سارق سابقه‌دار دستگیر و 22 دستگاه خودرو و 50 دستگاه موتور سیکلت متخلف و مزاحم توقیف شد.

,

فرمانده انتظامی نهاوند تاکید کرد: با راکبان موتور سیکلتی که بدون پلاک و یا با پلاک مخدوش، و یا بدون کلاه ایمنی و یا با سه سرنشین در شهر تردد کنند برابر قانون برخورد خواهد شد.

,

ساکی بیان داشت: در این جلسه تاکید شد، پلیس نسبت به جمع آوری قلیان سراها و برخورد با مکان های که در اماکن عمومی اقدام به عرضه قلیان می کنند و با افرادی که در تفرجگاه ها و مکان های عمومی قلیان می کشند برابر مقررات اقدام کند.

,

وی بیان داشت: در راستای برخورد با حاملان سلاح سرد فردی که در روزهای گذشته با قمه به راننده نیسان حمله کرده بود دستگیر شد.

,

ساکی گفت: در این حادثه فردی که به وسیله قمه به راننده نیسان بار در جاده نهاوند به آورزمان حمله کرده بود در حین ارتکاب جرم و درگیری علی رغم مقاومت دستگیر و سلاح سرد وی توقیف شد.

,

وی افزود: این فرد که اهل یکی از شهرهای همجوار اما ساکن نهاوند است برای اعمال قانون و مجازات حبس تحویل مراجع قضایی نهاوند شد.

,

فرمانده انتظامی نهاوند بار دیگر تاکید کرد: پلیس با تمام قدرت و برابر قانون با افرادی که مبادرت به حمل سلاح می کنند، خصوصا افرادی که از انواع سلاح های سرد برای درگیری و نزاع و یا رعب و وحشت مردم استفاده می کنند برخورد بدون اغماض و قاطع خواهد داشت.

,

وی بیان داشت: در قانون برای حمل کنندگان انواع سلاح های سرد مجازات حداقل ۶ ماه حبس تعریف شده است

,

فرمانده انتظامی نهاوند همچنین گفت: ۴ نفر از عوامل درگیری روزهای گذشته خیابان ابوذر نهاوند دستگیر شدند.

,

وی اظهار داشت: چند روز گذشته تعدادی جوان در خیابان ابوذر نهاوند با یکدیگر درگیر و با چاقو به یکدیگر حمله ور می شوند که پلیس با حضور به موقع چهار نفر را در حین درگیری با چاقو دستگیر کرد.

,

ساکی گفت: با توجه به اینکه در قانون جرم حمل سلاح سرد و نزاع به وسیله آن حداقل ۶ ماه حبس دارد، افراد دستگیر شده به همراه سلاح های سرد ضبط شده جهت اعمال قانون و مجازات به مراجع قضایی معرفی شدند.

,

وی بیان کرد: باید حمل و استفاده از سلاح سرد در نزاع و درگیری در شهرستان نهاوند برای همیشه جمع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه