اخبار داغ

فرماندار تبریز:

حقوق اردیبهشت ماه کارگران راه‌آهن آذربایجان پرداخت شد/ پیگیر مطالبات قانونی کارگران هستیم

حقوق اردیبهشت ماه کارگران راه‌آهن آذربایجان پرداخت شد/ پیگیر مطالبات قانونی کارگران هستیم
راستگو گفت: کارگران نسبت به عدم پرداخت مطالبات‌شان معترض بودند و در نهایت حقوق اردیبهشت ماه ‌آنان پرداخت شد تا مابقی حقوق‌شان نیز به مرور زمان واریز گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج ، علیار راستگو  در رابطه با آخرین وضعیت کارگران راه‌آهن آذربایجان ابراز داشت: این مجموعه حدود 600 نفر کارگر دارد که از سال قبل با تغییر پیمانکار، با شرکت گسترش آهن راه ظرف قرارداد شد اما در ادامه کار مشکلاتی برای کارگران پدید آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی خاطرنشان ساخت: کارگران برای وصول مطالبات‌شان نمایندگانی را انتخاب کردند که آنان نیز به صورت جد پیگیر خواسته‌ی کارگران بودند.

,

فرماندار تبریز با بیان اینکه کارگران معترض تنها حقوق فروردین ماه را دریافت کرده بودند و از لحاظ معیشتی مشکل داشتند، تصریح کرد: بنده طی جلسه‌ای از مدیرعامل شرکت طرف قرارداد و مدیرکل راه‌آهن آذربایجان توضیح خواستم و در نهایت قرار بر این شد از منابع داخلی راه‌آهن آذربایجان حقوق اردیبهشت کارگران پرداخت شود تا در ادامه مسیر، منابع سایر حقوق عقب افتاده‌شان تامین گردد.

,

وی از پرداخت حقوق اردیبهشت ماه کارگران راه‌آهن آذربایجان در روز چهارشنبه هفته گذشته خبر داد و افزود: جامعه کارگری درآمد اندکی دارد و با تاخیر حقوق، گرفتاری زندگی‌شان دوچندان می‌شود، مسئولان همچنان پیگیر مطالبات هستند و مدیرکل راه‌آهن نیز مکلف به حل مشکلات پرداختی شده است.

,

این مقام مسئولان در پایان صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه جامعه کارگری با انقلاب و نظام همراه است، یادآور شد: اخیراً بیش از 200 کارگر برای تشریح مشکلات‌شان به فرمانداری آمدند و بنده با آنها صحبت نمودم و خواسته‌هایشان را شنیدم و قرار شد مطالبات قانونی آنها پیگیری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه