اخبار داغ

تا پایان سال جاری صورت می‌گیرد؛

تحویل ۱۶۰ مسکن مهر به مددجویان قزوینی

تحویل ۱۶۰ مسکن مهر به مددجویان قزوینی
تا پایان سال جاری و در تعامل و همکاری مشترک کمیته امداد استان قزوین و وزارت راه و شهرسازی؛ 160 واحد مسکونی از مجموعه مسکن مهر به مددجویان تحت حمایت تحویل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید مومنی، در گفت‌وگو با  صبح قزوین مسکن را یکی از مشکلات مهم در زندگی مددجویان دانست و بیان کرد: کمیته امداد استان قزوین براساس برنامه پیش بینی شده و تفاهم نامه‌های همکاری منعقد شده موضوع خانه دار کردن مددجویان تحت حمایت را دنبال می کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین مسکن ادامه داد: تفاهم نامه همکاری میان مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام (ره) و وزارت راه و شهرسازی منعقد شده که در اجرای این تفاهم نامه واحدهای مسکونی مسکن مهر در اختیار مددجویان فاقد مسکن به خصوص ایتام و زنان سرپرست خانوار قرار خواهد گرفت. 

وی با اشاره به ابعاد مختلف تفام نامه مجتمع اقتصادی کمیته امداد و وزارت راه و شهرسازی گفت: تا پایان سال جاری ؛ 160 واحد مسکونی از مجموعه مسکن مهر به مددجویان تحت حمایت تحویل می شود. 

این مسئول اعلام کرد: برای این منظور چهار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته به طوری که هر مددجو برای تحویل واحد مسکونی 25 میلیون تومان به صورت بلاعوض دریافت می‌کند. 

مومنی ابراز کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین برای خانه دار شدن 425 مددجو در سال جاری برنامه ریزی کرده که تاکنون پرونده 310 مددجو به لحاظ اداری کامل شده و پس از بررسی اولویت‌ها، کدرهگیری نیز به آنها اختصاص داده شده است.

,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه