اخبار داغ

واکنش روحانیت اهل سنت کردستان به وضعیت معیشت مردم و بی‌توجهی دولتمردان؛

ماموستا رستمی: مسؤولین وضعیت معیشت مردم را درک کنند/ ماموستا محمدی: مسؤولین بابت کم‌کاری‌هایشان از مردم معذرت خواهی کنند

ماموستا رستمی: مسؤولین وضعیت معیشت مردم را درک کنند/ ماموستا محمدی: مسؤولین بابت کم‌کاری‌هایشان از مردم معذرت خواهی کنند
روحانیت اهل سنت کردستان در واکنش به وضعیت فعلی معیشت مردم از مسؤولین دولتی خواستند که این وضعیت را برای مردم روشنگری و از آنها عذرخواهی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار کُردتودی، اظهار اشت: بنده نهایت احترام و تشکر را از مسؤولی دارم که صادقانه و خالصانه خدمت انجام می‌دهد و دستش را هم می‌بوسم. حقیقتاً مسؤول باید در میان مردم باشد و مشکلات آنها را از نزدیک لمس کند. بارها این موضوع را مطرح کرده‌ام که مسؤولین حدود یک ماه میز مدیریتی خود را ترک کنند و در میان مردم حضور پیدا کنند و جویای درد و رنج آنها شوند تا ببینند مردم در تنگنا هستند و مسلما این فشارهای اقتصادی در استان کمتر توسعه‌یافته‌ای مانند کردستان خیلی بیشتر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: همه ما می‌دانیم که در منطقه کردستان کارخانجات تولیدی وجود ندارد تا جوانان در آنها مشغول بکار شوند و می‌طلبد مسوولین توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

,

 

,

وی افزود: عقبه وفاداری مردم کردستان به نظام اسلامی به اوایل انقلاب برمی‌گردد و در شرایط کنونی که مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند، لازم است که مسؤولین به حق پیگیر وضعیت اقتصادی آنها باشند و زمینه کار و اشتغال را در این استان فراهم کنند.

,

 

,

ماموستا رستمی با انتقاد از اینکه مسؤولین وصعیت فعلی اقتصاد کشور را بهانه کم کاری‌های خود معرفی می‌کنند، خاطرنشان کرد: کشور ما از لحاظ منابع طبیعی و معدنی کشوری غنی و ثروتمند است و از نخبگان و استعدادهای زیادی بهره می‌برد و بدون شک نبود مدیریت باعث شده که ایران در چنین وضعی خود را ببیند.

,

 

,

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسؤول باید مردمی باشد و خود را از مردم بداند تا درد آنها را بفهمد. نباید به گونه ای باشد که مسؤولی با کم کاری های خود باعث شود تا مردم از نظام زده شوند.

,

 

,

وی تأکید کرد: مردم ایران نظام و کشورشان را دوست دارند و نباید کم کاری مدیران و مسؤولان، آنها را در فشار اقتصادی و معیشتی قرار دهد.

,

 

,

ماموستا عبدالسلام محمدی امام جمعه اهل سنت بیجار نیز در واکنش به این موضوع به خبرنگار کُردتودی، گفت: مسؤولین در فضای مجازی و رسانه‌ها به وضعیت معیشت مردم واقف هستند اما کاری برای تغییر این وضع در فضای حقیقی نمی‌کنند و مردم هم واقف هستند که مشکلات اقتصادی اخیر ناشی از عدم نظارت و برنامه‌ریزی‌های صحیح است.

, کُردتودی،,

 

,

وی افزود: مسؤولین ما در ایام انتخابات قول ها و وعده های بیشماری در خصوص حل مشکلات بیکاری و اقتصاد دادند اما متأسفانه امروز دولت به کل، کارایی خود را از دست داده و وعده های خود را نیز فراموش کرده و مردم هم حق دارند از مسؤولین خود، قول‌های عمل‌نکرده را مطالبه‌گری کنند.

,

 

,

امام جمعه اهل سنت بیجار ادامه داد: امامان جمعه باید در خطبه های نماز جمعه و دیگر تریبون ها نسبت به وضعیت معیشت مردم اظهار نگرانی کنند و از مسؤولان خواستار پاسخگویی باشند.

,

 

,

وی ادامه داد: مسؤولین با مردم نحوه ارتباط گیری صحیحی ندارند و همین امر باعث انفکاک بین مردم و مسُوولین شده است.

,

 

,

ماموستا محمدی گفت: برخی از مسؤولان کشور جزو مرفهین بی‌درد هستند و این موضوع فاصله مردم و آنها را بیشتر می‌کند و این فواصل در شأن نظام و انقلاب اسلامی نیست.

,

 

,

وی تأکید کرد: اینکه برخی مسؤولان جزو مرفهین بی‌درد باشند و حال مردم را درک نکنند دردآور است. مسؤول باید در میان مردم باشد و بابت اوضاع فعلی جامعه یا روشنگری و یا معذرت‌خواهی کند تا مردم از زیر بار فشار روانی خارج شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه