اخبار داغ

سـکوت سـران قـوا و جامعه‌ی نگـران از آیـنده؛

چـرا هیـچ‌کـس با مـردم سـخن نمی‌گویـد؟!

چـرا هیـچ‌کـس با مـردم سـخن نمی‌گویـد؟!
شایعات زیاد شده است، در کوچه و بازار حواشی از یکی به دیگری نقل می‌شود و می‌گویند تازه این اول کار است و باید منتظر روزهای بدتر از این باشیم، این شایعات همزمان با سکوت مسئولان نظام، بَد می‌چرخند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج ، مجید قنبرزاده: تعارف که نداریم، حال اقتصاد ایران خوب نیست؛ حتی دیگر دخل و خرج قشر متوسط جامعه نیز باهم جور درنمی‌آید و در این اوضاع نابسامان گرانی و نداری، به‌قولِ اهالی کوچه و بازار شهر، همه برای خود یک پا آمریکا شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مردم از سیاست فراری‌اند و دیگر نایِ جر و بحث بر سر برجام و تناقض در مواضعِ مسئولان نظام را ندارند. گویا تکه‌های پازل نارضایتی حسابی کنار هم جور شده‌اند تا اکثریت جامعه از وضعیت موجود به تنگ آیند و بی‌رودرواسی با مدیران ریز و درشت سخن گویند.

,

کافی است در خیابان‌های شهر قدم بردارید و دقایقی را با اصناف، سرنشینان تاکسی و جوانان محصلِ بیکار هم‌کلام شوید، آنوقت می‌بینید که اقشار مختلف جامعه برای مشکلات نسخه می‌پیچند و راهکار هم ارائه می‌دهند اما از عدم تدبیر مسئولان گلایه‌مندند. در نگاه این جماعت یا دولت‌مردان عمداً نسخه‌ای برای دردهای ایران نمی‌نویسند و یا واقعاً مستاصل مانده‌اند و از کنترل بازار و مدیریت هزینه‌کردها عاجزند.

,

هرچه که هست، با شعار نمی‌توان کارگران بی‌حقوق، اخراجی‌های کارخانجات و مردم مبهوت در برابر ویترین مغازه‌ها را راضی نگه داشت. شاید این روزها سوال بیشتر ایرانی‌ها این باشد، چرا هیچ‌کس با مردم سخن نمی‌گوید؟! رؤسای قوا کجایند تا برنامه‌ها و اقدامات‌شان را تشریح و جامعه را به آینده‌ی نظام امیدوار کنند؟!

,

به‌زعم نگارنده این سکوت و توپ‌بازی مسئولان در میدان سیاست، بیش از هر چیز دیگری به بدنه‌ی اجتماعی نظام آسیب می‌زند و اینجاست که باید آقایان خودی نشان دهند و به شایعات و گمانه‌زنی‌ها پایانی یابند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه