اخبار داغ

پیشنهادات نماینده کلیبر برای کنترل قیمت املاک؛

باید به سمت و سوی تبدیل مسکن به کالای مصرفی حرکت کنیم!/ انجام معاملات الکترونیکی فرار مالیاتی را به حداقل می‌رساند

باید به سمت و سوی تبدیل مسکن به کالای مصرفی حرکت کنیم!/ انجام معاملات الکترونیکی فرار مالیاتی را به حداقل می‌رساند
عضو کمیسیون عمران مجلس، از ضرورت الکترونیکی شدن معاملات مسکن و اخذ مالیات در این حوزه خبر داد و گفت: کاهش التهاب نرخ مسکن با رصد الکترونیکی بازار ممکن می‌‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج ، قلی‌الله قلیزاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تاکید بر ضرورت تغییر مکانیزم نظارت بر بازار مسکن با هدف تثبیت نرخ‌ها، عنوان کرد: هر چه نظارت‌ها به سمت مکانیزه شدن حرکت کند تسلط بر روند نرخ‌ها آسان‌تر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شیوه نظارت بر بازار و همچنین اخذ مالیات بر املاک، خود بر وضعیت فعلی دامن زده است، افزود: با الکترونیکی شدن تمام معاملات ملکی و حواشی آن علاوه بر کاهش چشمگیر فرارهای مالیاتی، قیمت مسکن نیز به کانال منطقی هدایت خواهد شد.

,

الکترونیکی شدن معاملات در بازار مسکن دستکاری اعداد و ارقام را غیر ممکن می‌کند

,

وی با تاکید بر اینکه با الکترونیکی شدن هر نوع معامله‌ای در بازار مسکن دستکاری اعداد و ارقام غیر ممکن می‌شود، تصریح کرد: دولت باید با بررسی همه جوانب کار از اجرای دقیق و بدون نقص الکترونیکی شدن معاملات و همچنین اخذ مالیات اطمینان حاصل کند در غیر این صورت تبعات آن بیش از پیش دامن بازار را خواهد گرفت.

,

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه کاربران نباید امکان دسترسی به اطلاعات املاک در حوزه معاملات و همچنین مالیات آن داشته باشند، گفت: دسترسی کاربران به این نوع اطلاعات خود زمینه ساز بروز فساد خواهد بود.

,

شفاف سازی معاملات مسکن تسریع می‌‌شود

,

الله قلی‌‌زاده با تاکید بر اینکه مکانیزه شدن روند اخذ مالیات از املاک علاوه بر شفاف سازی معاملات صورت گرفته در کشور به افزایش درآمدهای مالیاتی دولت می‌انجامد، افزود: با الکترونیکی شدن معاملات مسکن حتی شمار خانه‌های خالی نیز احصا خواهد شد که این زمینه‌ای برای تصمیم‌گیری دولت در خصوص آینده این نوع املاک خواهد بود.

,

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه الکترونیکی شدن روند معاملات املاک از روند سرمایه‌ای شدن مسکن در کشور  کم می‌کند، متذکر شد: باید به سمت و سوی تبدیل مسکن به کالای مصرفی حرکت کنیم در غیر این صورت مهار قیمت‌‌ها غیر ممکن خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه