اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی خواستار شد؛

تنها حلال مشکلات معیشتی معلمان اجرای نظام رتبه‌بندی است/ نباید معلم را کارمند تلقی کرد

تنها حلال مشکلات معیشتی معلمان اجرای نظام رتبه‌بندی است/ نباید معلم را کارمند تلقی کرد
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است همچون دانشگاهیان که نظام پرداختی‌شان متفاوت است، نظام پرداختی معلمان هم باید به نفع این قشر اصلاح شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آناج، ضیاءا.. اعزازی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه وزارتخانه آموزش و پرورش مشکلات متعددی دارد، متذکر شد: باید دولت و مجلس بیش از این برای آموزش و پرورش با هدف حل مشکلات معیشتی فرهنگیان و در ادامه کاهش مشکلات اموزشی و تربیتی وقت و انرژی بگذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نظام پرداختی معلمان باید به نفع آن‌ها اصلاح شود

,

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام پرداختی معلمان باید به نفع آن‌ها اصلاح شود، توضیح داد: اجرای دقیق نظام رتبه‌بندی معلمان به معنای اصلاح نظام پرداختی است چراکه آن‌ها صاحب نوعی از نظام پرداختی مختص به خودشان خواهند شد که با دستگاه‌های دیگر که تحت پوشش قانون خدمات کشوری قرار دارند متفاوت خواهد بود، همچون دانشگاهیان که نظام پرداختی‌شان متفاوت است.

,

اعمال نظام رتبه‌بندی حلال مشکل معیشتی معلمان

,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اعتقاد به اینکه با ادامه روند موجود مشکلات معلمان همچنان ادامه خواهد داشت، چراکه معلم کارمند محسوب می‎شود، خاطرنشان ساخت: در این شرایط معلمان مطابق با قوانین کارمندی حقوق و مزایا دریافت می‌کند اما با اعمال نظام رتبه‌بندی معلمان دیگر این مشکلات وجود نخواهد داشت.

,

وجود نابرابری‌های عدیده در نظام پرداخت‌های معلمان با کارکنان دولت

,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین عوامل نارضایتی در میان فرهنگیان، وجود نابرابری‌های عدیده در نظام پرداخت‌های مستمر و غیرمستمر آن‌ها با کارکنان دولت است که متأسفانه به دلایل گوناگون و با صدور مجوزهای مختلف رو به تزاید است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه