اخبار داغ

سخنان اردوغان در نشست کنگره شاخه زنان حزب عدالت و توسعه؛

دارایی‌های وزیران کشور و دادگستری آمریکا در ترکیه را مسدود می کنیم

دارایی‌های وزیران کشور و دادگستری آمریکا در ترکیه را مسدود می کنیم
رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد: کسانی که فکر می‌کنند با سخنان تهدید آمیز و تحریم‌های بی‌ارزش ترکیه را مجبور به عقب‌نشینی کنند، این کشور و این ملت را نشناخته‌اند، آمریکا نمی‌تواند با تکرار کردن اشتباهات کشورهای اروپایی به موفقیتی دست یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آناج؛ رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز طی سخنانی پیش از پنجمین کنگره شاخه زنان حزب عدالت و توسعه در آنکارا در جمع مردم اظهار داشت: دارایی‌های وزیران کشور و دادگستری آمریکا در ترکیه را مسدود خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: خیال ملتمان آسوده و وابستگان شهدایمان نیز خرسند باشند؛ در یک هفته 56 تروریست را از پای درآوردیم و آن را ادامه خواهیم داد.

,

اردوغان در ارتباط با پرونده کشیش آمریکایی گفت: اقدام اخیر آمریکا علیه ترکیه به خاطر پرونده آندرو برونسون کشیش آمریکایی گامی است که سزاوار یک شریک راهبردی نیست.با دستگیری معاون سابق هالک بانک ترکیه که پیشتر شش بار به آمریکا رفت و آمد داشته است، در تلاش مبادله با ما نباشید.

,

رئیس جمهور ترکیه خاطر نشان ساخت: مقامات واشنگتن دارایی های وزیران کشور و دادگستری ترکیه در آمریکا را به بهانه مداخله آنها در پرونده آندرو برونسون، کشیش و مبلغ مذهبی آمریکایی مسدود کردند. این اقدام منطقی نیست.

,

وی در پایان عنوان کرد: کسانی که فکر می‌کنند با سخنان تهدید آمیز و تحریم‌های بی‌ارزش ترکیه را مجبور به عقب‌نشینی کنند، این کشور و این ملت را هیچ نشناخته‌اند. ترکیه نمی‌تواند به عنوان ابزار بازیچه سیاست داخلی کشورهای اروپایی و آمریکایی مورد استفاده قرار بگیرد. آمریکا نمی‌تواند با تکرار کردن اشتباهات کشورهای اروپایی به موفقیتی دست یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه