اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی؛

دشمنان روی «زودپذیران» جامعه حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند/ نیازمند هنرمندان ظریف‌بین برای بیان جنگ به زبان کودکانه هستیم

دشمنان روی «زودپذیران» جامعه حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند/ نیازمند هنرمندان ظریف‌بین برای بیان جنگ به زبان کودکانه هستیم
سردار جعفری گفت: یکی از دسته‌های جامعه ایرانی که دشمنان آنان را هدف خود قرار داده‌اند زودپذیران جامعه هستند که افراد زیر 20 سال را تشکیل می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سردار عزت الله جعفری صبح امروز در نشست هم‌اندیشی که به منظور تدوین آثار دفاع مقدس ویژه کودکان و نوجوانان برگزار شد، اظهار داشت: دشمن تمام همت خود را برای غلبه‌ی فرهنگ غرب در جهت استحاله فرهنگ اسلامی از جامعه ایران به کار بسته و تمرکز خود را برای نیل به این هدف معطوف ساخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: تجربه هشت سال دفاع مقدس برای غرب ثابت کرد که در جنگ تن به تن مقابل ایران موفق نخواهد بود لذا میدان جنگ را طی چند دهه تغییر داده است.

,

مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه جامعه‌شناسان غربی جامعه ایران را به پنج دسته تقسیم کرده‌اند، خاطرنشان ساخت: یکی از مهم‌ترینِ دسته‌ها زودپذیران هستند که به دور از عقل و منطق، صرفا با تکیه بر احساسات پذیرای فرهنگ غرب می‌شوند و در زمین دشمن بازی می‌کنند.

,

وی متذکر شد: دشمن برنامه استحاله‌ی خود را برای زودپذیران که در دایره‌ی سنی زیر ۲۰ سال هستند مقرر کرده و کودکان بیش از دیگران در معرض تهدید قرار دارند.

,

این رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: بعد از جنگ به طرف الگوسازی نرفته و در بحث آموزش کودک و نوجوانان به طور موثر کار نکردیم، در حالی که ظرفیت قهرمان پروری به طور چشم گیر در تمام ابعاد جامعه وجود دارد.

,

وی تاکید داشت: پرورش کودکان یک هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری برای آینده‌ای است که توسط این کودکان و نوجوانان ساخته خواهد شد.

,

وی با تاکید بر اینکه در ذهن کودکان قهرمان سازی نکرده‌ایم، اذعان کرد: امثال بتمن و زورو قهرمانان و مُنجیان غربی هستند که به خوبی پرورش یافته‌ و در اذهان کودکان و نوجوانان ریشه دوانده‌اند به صورتی که نوجوان امروز غرب را حلال مشکلات خود تصور می‌کند.

,

جعفری با بیان اینکه اگر بتوانیم الگوهای دفاع مقدس را برای جامعه معرفی کنیم و بر اساس روش اسلام پیش برویم لشکری که حافظان حریم اسلام و انقلاب هستند، تربیت خواهند شد، عنوان کرد: بیان جنگ به زبان کودکانه هنر خاصی می‌طلبد که نیازمند ورود هنرمندان ظریف‌بین و نکته‌سنج می‌باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه