اخبار داغ

چرا رسانه‌های مردمی کردستان نشست خبری مدیر صدا و سیما را تحریم کردند؟!

چرا رسانه‌های مردمی کردستان نشست خبری مدیر صدا و سیما را تحریم کردند؟!
آقای مدیرکل؛ آیا اکنون به این نتیجه رسیده اید که برخلاف میل مردم عمل کردن چه بازخورد وحشتناکی دارد، آیا فکر می‌کردید روزی برسد که مردم تا این اندازه از شما متنفر باشند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، چندی پیش یادداشت‌هایی با عنوان «یازده شهیدی که روز قیامت مدیرکل صدا و سیمای کردستان را بازخواست خواهند کرد!» و « مردم، عزادار مدافعان امنیت هستند نه تشنه موسیقی!» در سایتکُردتودی، منتشر شد و خبر از فراموش کردن یا نادیده گرفتن ارزش‌ها و اعتقادات مردم و بی تفاوتی صدا وسیمای کردستان به خون یازده شهیدی که جانشان را فدای امنیت کردند، داد که با واکنش مردم و خشم و انزجار آنها از سیاست‌های صدا و سیمای استان مواجه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, «یازده شهیدی که روز قیامت مدیرکل صدا و سیمای کردستان را بازخواست خواهند کرد!», « مردم، عزادار مدافعان امنیت هستند نه تشنه موسیقی!», کُردتودی،,

 

,

درست در شب شهادت 11جوان برومند مرزبان استان کردستان که قهرمانانه جان دادند اما خاک ندادند و زمانی که هم استانی‌هایمان در فراغ از دست دادن فرزندانشان سیاه پوش و داغدار بودند، صدا وسیمای استان با پخش یکی از برنامه های شاد و موسیقی خود، نمکی شد بر زخم دل داغدیده مردم این استان!

,

 

,

شاید اگر آن ساعاتی که خانواده های یازده شهید حادثه تروریستی مریوان و مردم کردستان داغدار این مسئله بودند، صدا و سیمای کردستان به داغ دل این خانواده ها بی توجهی نمی‌کرد و برنامه های شاد و موسیقی پخش نمی‌کرد اکنون مدیرکل صدا و سیما تا این حد مورد غضب مردم کردستان و نمایندگان آنها در رسانه‌های خبری نبود!

,

 

,

روز گذشته، تمامی رسانه‌های استان برای نشست خبری مدیرکل صدا و سیما دعوت شده بودند اما همچنان که از قبل هم پیش بینی می‌شد هیچکدام از رسانه‌های مردمی به نشانه اعتراض به دسته گلی که صدا وسیمای استان به آب داد در نشست خبری صدا وسیمای استان شرکت نکردند تا به مدیریت آن ثابت کنند که هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. تا ثابت کنند، مردم این استان هرگز افتضاحی را که صدا وسیما در شب شهادت فرزندانش به بار آورد فراموش نخواهد کرد و تعداد اندکی هم که رفته بودند هر چند به تعداد نگشتان دست هم نمی رسید، حضورشان یا به سبب رودبایستی و یاز از سر اجبار بود. البته اگر تصویر پخش شده از این نشست هم به دقت بررسی شود از یک خبرگزاری، دو نفر حضور یافته بودند و یکی از افراد هم در هیچ رسانه‌ای فعالیت ندارد و فقط برای پر کردن حداقل یکی از صندلی‌های خالی آورده شده بود و سه مورد از این رسانه‌ها هم هیچ مخاطبی ندارند و فقط مدیرمسؤولانشان از طریق آنها ارتزاق می‌کنند.

,

 

,

آقای مدیرکل؛ آیا اکنون به این نتیجه رسیده اید که برخلاف میل مردم عمل کردن چه بازخورد وحشتناکی دارد، آیا فکر می‌کردید روزی برسد که مردم تا این اندازه از شما متنفر باشند؟

,

 

,

آقای مدیرکل؛ شما که فرزند و برادر شهید هستید باید بهتر و بیشتر از هرکسی بدانید که برای تثبیت امنیت کردستان چه خونهایی که ریخته نشد و چه سرهایی که از تن جدا نشد، آیا خاطرات دوران مجاهدتهای کردستان را برایتان بازگوه کرده اند که هم کیشان همین افرادی که یازده جوان برومند مرزبان را در مریوان شهید کردند روزی هم از گوشهای بریده همرزمان پدر و برادر بزرگوارت تسبیح درست می‌کردند؟ چگونه توانستید تا این اندازه نسبت به خون این یازده شهید بی تفاوت باشید؟!

,

 

,

جناب مدیرکل؛ آیا اگر می‌دانستید مردم کردستان تا این اندازه نسبت به شهدای امنیت آب و خاکشان حساس هستند چنین اشتباهی مرتکب می‌شدید؟ قطعا اگر دانسته مرتکب چنین اشتباهی شدید به خون شهدا خیانت کرده‌اید و اگر ندانسته در دام منافع درست برنامه‌ریزی شده خود افتادید پس بدون شک لایق مدیریت پست مهم و استراتژیکی مانند صدا و سیما که یک دستگاه فرهنگی است، نیستید و بهتر است تصمیم گیرندگان این انتخاب ناصحیح هر چه زودتر در تصمیمشان تجدیدنظر کنند چون قطعا این اولین و آخرین اتفاقی نیست که در کردستان اتفاق خواهد افتاد.

,

 

,

آقای مدیر؛ این را بدانید که هر انسانی جایزالخطا بوده و مدیر و غیرمدیر هم نمی‌شناسد و بهتر است که در شرایط به وجود آمده به خود جرأت بدهید و در مقابل مردم، ارزش ها و اعتقاداتشان سر تعظیم را به نشانه عذر خواهی فرود آورید و یا حداقل به احترام صندلی‌ای که اکنون فقط و فقط به امتیاز فرزند و بردار شهید بودن بر آن تکیه کرده‌اید و غیر از این هم نیست، از مردم عذرخواهی کنید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه